fredag den 17. december 2010

Min "Lille" Pige Fra Afrika!!

Hold nu fast! Her sad jeg flittigt og skrev på min børnebog da min telefon pludselig ringer fra landekode 22.......dét land kender jeg ikke og jeg mente ikke at jeg kendte nogen derfra!

Det var så min fantastiske afrikanske veninde Damtien som er kørt fra hovedstaden i Togo, Lomé i morges kl. 04.00 for at køre 8 timer (hver vej!!) op og besøge min "lille" afrikanske sponsor pige som åbenbart ikke er særlig lille alligevel!

Damtien er måske 190 eller højere og hun sagde at min "lille pige" er meget meget højere end hende! *Griner* Jeg med mine 159 cm må drukne ved siden af hende! Min lille pige, Tchalinte er meget genert men nu har Damtien set alle hendes papir, set at pengene er gået til det de skal, at hun har fået den symaskine jeg har betalt for, at hun har fået de gaver jeg har sendt osv og nu var Damtien så på vej, med sine tre drengevenner og min "lille" pige i bilen ud for at besøge pigens mor i en landsby et stykke derfra!

Hun ville ringe igen når de havde været dér - en af Damtiens venner filmer det hele og hun vil så sende mig det hele når hun kommer hjem! Jeg kan slet slet ikke tænke hvordan jeg nogensinde kan gøre gengæld??

Er du klar over hvor STORT det her er for mig?? Jeg er i syvende himmel! Tænk at jeg med 209 kr hver måned har gjort SÅ stor en forskel for to piger i bjergene i Afrika?!!

Jeg bare derned en dag!! Og gerne snart!

Og jeg LOVER at lægge en masse skønne billeder ind når jeg engang får dem fra Damtien! :) :) :)

Hvad skal jeg dog gøre som gengæld til Damtien? Har du nogle idér så kom endelig med dem - hun tager hjem til USA på tirsdag, så jeg vil gerne finde noget at sende til hende, jeg skal bare finde ud af hvad det er og er jeg lidt smart så sender jeg det fra Fars firma i juleferien - så betaler de nemlig........... ;-)

Men HVAD skal jeg sende som tegn på min taknemlighed??

Ingen kommentarer: