mandag den 6. december 2010

Endnu En Søvnløs Nat

..... er hvad jeg har udsigt til!

Klokken er næsten 01.00 og jeg er overhoved ikke træt, jeg har også misted appetiten og har den vildeste kvalme.

Spiste brunch med Lita og Sofie kl. 11 og så tog vi på vores hemmelige loppemarked ude på Holmen, dét var seriøst koldt!! Jeg blev enig med mig selv om at jeg måtte op på loftet og hente mine gamle men funktionelle og dejlige varme grønne jagtsokker - har dog ikke fået det gjort endnu, men tanken er født.....

Da jeg kom hjem sad jeg lidt med computeren og så prøvede jeg at læse lidt coaching, så lidt tv og så gik jeg ud for at mysteryshoppe hos Burger King - da jeg kom hjem og skulle til at taste besøget opdaget jeg at jeg havde besøgt den FORKERTE Burger King........*fuck it* og så måtte jeg afsted igen........efter andet Burger King besøg kunne jeg ikke få tasted besøget fordi der var noget galt med hjemmesiden, eller det håber jeg at der er/var ellers er det jo mig som er en kaj og dét orker jeg ikke at være oven i alt muligt andet lige nu.......

Så sad jeg og så lidt af en dum film, eller egentlig en god film men da jeg har klæbehjerne er det sjældent sjovt at se en film mere end max to gange da jeg kan huske alting og denne film var ingen undtagelse, så jeg sad altså og så en film hvor jeg næsten kan huske hver eneste replik og næste scene og scenen efter den osv......og nu sidder jeg her.....

Og jeg kom til at dumme mig - noget så eftertrykkeligt faktisk.......den skarpe har nok regnet ud hvad jeg gjore.......!

Jeg ringede til Norman.

Og så tog han telefonen - og så lagde jeg, barnligt nok, på - ikke fordi jeg ville lægge på, men fordi jeg blev så befippet over at han tog den, jeg frøs, jeg stivnede simpelhen og vidste ikke hvad jeg skulle sige, så da jeg ville lægge på tabte jeg telefonen på gulvet, fik den samlet op og trykket på "læg på" - hold nu op hvor en idiot jeg er!!

Jeg vil jo gerne tale med ham og nu tog han den endelig - thank God jeg ringede fra hemmeligt nummer, så han ikke decideret kan lure at det er mig, jeg håber der er mange som ringer til ham og lægger på hver eneste dag (whats the odds?!) og at han ikke har læst mit brev endnu, for på den måde så vil der ikke være noget som peger i min retning - jeg blev helt paranoid bagefter, tænkte og tænkte på om han kunne vide det var mig........? Måske man kan få telefoner som kan vise nummer selv om den der ringer op har slået det fra?? Hvis han har læst mit nummer så kan han måske godt lure at det er mig som ringede........

Og bagefter igen, så fik jeg lyst til at ringe og sige undskyld fordi jeg lagde på (!) hvilket var rimelig godt at jeg ikke gjore, for hvis ikke før så ville Norman bestemt syntes jeg var mærkelig! Jeg mener, hvor mange ringer lige op og siger "undskyld fordi jeg lagde på, jeg blev bare så forskrækket?"

I'm a mess!!

Men jeg kan jo ikke gøre det gjorte om, kunne jeg dét så så mit liv meget meget anderledes ud!!

Jeg vil gerne læse og lærere det der coaching stuff og jeg vil gerne arbejde og jeg vil gerne sove, men ingen af delene lykkes ......

Tror jeg må logge af nu og tvinge virkelig TVINGE mig selv til at sove!!

Forresten, det dér Bertelsen på Camino er ikke særlig godt - ja det er skønt at se stederne jeg har gået igen, men ham Bertelsen, han artikulerer virkelig dårligt, han taler i stød - virkelig! Han siger to ord som ikke har en sammenhæng uden efterfølgelsen og så holder han lange pauser - jeg syntes heller ikke programmet er klippet særlig godt, hvilket er ret skidt - feks. mellem afsnit 2 og 3 så siger de i slutningen af afsnit 2: Bertelsen møder franskmanden Francis.....med hentydning til at ham møder han i afsnit 3

I afsnit 3 siger Bertelsen: Dér er Francis fra i går.......nej NEJ - mega rettelse, det var ikke i går du mødte ham, du møder ham NU altså hvis man skal tro klippestilen - og ham Francis har en rød bluse på program 2 og en sort i program 3 - det er virkelig dårligt klippet og den slags bommer er der mange af!

I dag så jeg afsnit 5, i afsnit 4 ser man et klip hvor Bertelsen siger noget i retningen af: Jeg forstår ikke at man får et barn, døber ham Jesus og så voldtager ham...... dels er det en dum bemærkning som burde være klippet fra, for det er jo total ligegyldigt hvad barnet hedder, man voldtager IKKE et barn! Så selv om jeg forstår hvad han mener, så er det dumt at sige sådan noget på national tv.......

I afsnit 5, altså i dag, så siger Bertelsen, som man allerede på nuværende tidspunkt ved ikke kan ét ord spansk : Da jeg efterhånden forstod hvad Jesus sagde i går aftes inden vi skulle sove fortalte han om sit liv som gadebarn i Argentina bla bla bla..........øhhhh nej du "kom efterhånden ikke til at forstå" du havde en tolk som oversatte for dig og SÅ forstod du - men klipningen er så dårlig, for da man ser dem ligge og tale inden de lægger sig til at sove, ser man ikke at de taler om misbrug, de taler ti ord sammen, forstår ikke hinanden og lægger sig til at sove - eller sådan er det klippet til at være!!!

Afsnit skal altså bare passe perfekt sammen når man klipper, eller skal man fandeme ikke klippe det selv, vel Halfdan Muurholm!!!

Inden på dr's hjemmeside over programmet har de også fjernet "svar på indlæg" funktionen her over weekenden, dvs. når folk stiller et spørgsmål under "del dine minder" så kan man ikke svare på dem - dumt, men selvfølgelig fordi de ikke vil have et chatforum/diskutionsforum men come on.......

Jeg er faktisk alt i alt skuffet og behøver ikke at blive oppe hele aftnen for at se dét bras, thats for sure, og slet ikke når jeg kan se det på nettet og det selv om min computers og computerskærm er så dårlig at billeder er næsten firkantet når jeg kikker tv eller film via nettet.......jeg har to computere og ingen af dem virker optimalt - faktisk har jeg tre, den ene, min gamle ret seje stationære computer som er specialbygget står til opbevaring sammen med min ultra seje fladskærm, men dér har den nu snart stået siden 2007 eller ikke snart, det har den, siden juli 2007..........




P.S: Er det ikke vildt at jeg kan hørere min overbo snorke helt tydeligt ned gennem loftet og dét selv om min computer som larmer rigtig meget køre??

I morges da jeg vågnede kunne jeg høre hele samtalen min nabo (på 89 år) førte i telefonen med en anden...........nu er jeg ikke en skriger når jeg har sex, men jeg giver bestemt udtryk for hvad jeg kan lide.........stakkels naboer!!!

Ingen kommentarer: