torsdag den 2. december 2010

Sne Sne Sne & Atter SNE! :-)

Jeg elsker jo sne, så når jeg ser en overskrift på BT.dk hvor der står: Danmark går en forfærdelig dag i møde så kan jeg kun tænkte at det må være en hårdt ramt journalist der laver en så negativ klingene overskrift på en så banal ting som sne!!

De (metrologerne) lover at det kommer til at føles som minus 15 grader i dag og at der kommer masser af sne, i nat skulle blive den koldeste nat i lang tid - og jeg tror jeg må være den eneste som ikke frygter det, jeg elsker sne og jeg elsker dette vejr!

Jeg har klædt mig rigtig godt på, uld strømpebukser, lange bukser, uld undertrøje, fin bluse, stort tørklæde, varm tyk strik cardigan og om lidt når jeg går ud for at mysteryshoppe igen, så tager jeg min dejlige varme Monclair jakke på, stor hue og mine endelige ankommet røde varme Gaucho luffer og mine gamle men nypudset vinterstøvler som har fået så meget læderfedt at intet kan suge sig fast i dem og så oversprayet med inprenering, nede i ligger de orange såler fra USA som er lavede af samme materiale som isoleringen i astronauternes dragter - hvis jeg nogensinde skal importeret noget, så bliver det de såler, de er SÅÅÅÅÅÅÅÅ varme, det knitre næsten (helt bogstavelig talt) under mine fødder når jeg går i dem og jeg har kun ét par tynde bomuldssokker på fordi ellers så koger mine fødder - hvilket de bestemt ikke gjore før jeg fik sålerne i!

Jeg skal nok holde mig varm! :)

Og nu afsted!

Ingen kommentarer: