fredag den 24. december 2010

Juleaften Part l

Gumpen fra ænderne......tørred fedt som jeg har sat en snor igennem og nu hæger de så klar til fuglene

Ét stykke gumpefedt - håber fuglene bliver glade, jeg syntes det var lidt hmmm nasty at røre ved (Pewww nu lyder jeg sart og dét er ellers noget jeg plejer at bryste mig af IKKE at være!)

Små harespor på allén op til gården.....men gad vide hvem der har kørt derop? Sne afsløre jo........tsk tsk!!

Harefusser og Menneskefod

En ret lang istap - måske den ikke ser så lang ud lige her men dét var den
Jeg har ikke tid til at skrive så meget - dels er jeg knurre sulten (er helt hul i maven) og dels er min næse fyldt med grønt snot (!) og jeg har stadig ikke skifted tøj - jeg har talt SÅ meget i telefon med alle pigerne........SÅÅÅÅÅÅÅ nice!

Troels fra Karel Van Mander og Mads fra Ministeriet OG Ayal OG Kunstmaleren sms'er mig ...........egentlig kan jeg ikke rigtig være det bekendt, men jeg gider faktisk ikke sms'e med nogle af dem!!! Kors hvor er jeg strid her op til jul hvor jeg burde være overbærende og sød - når jeg tænker på hver enkel så vil jeg egentlig bare gerne have sex med dem - sex und nich weider........øhhh lige med undtagelse af Martin med blyants dilleren og Kunstmaleren som er gift.........altså ham kunne jeg godt kikke nærmere på hvis han blev u-gift på et tidspunkt, eller kunne jeg?

Hmmm too much tanker lige nu.....!

Har været ude og besøge min Gudfar, det var lige så forfærdeligt som jeg havde regnet med at det ville være.......

Jeg lover at skrive mere senere, men nu må jeg vist se og blive færdig - jeg har skrællet 10 kg kartofler og pillede 5 kg kartofler...........håber godt nok dét er nok til alle de mænd som bare spiser bjerge af kartofler!!!

Ingen kommentarer: