søndag den 19. december 2010

Frederiksberg Have

En lille familie af mikro snemænd midt i Frederiksberg Have i København med Frederiksberg Slot i baggrunden
Se hvad jeg fandt på min skønne travetur i Frederiksberg have i dag! Er de ikke sjove? Det har jeg aldrig tænkt på at man kan gøre før, altså lave små snemænd af snebolde.....jeg måtte helt ned på knæ for at tage et billed af dem med min mobiltelefon og så tabte jeg telefonen i sneen bagefter........dooooooooooo! Men den overlevede åbenbart!

Jeg gik to runder i haven, dvs. 6 km - sådan!

Jeg talte bla. med min veninde Anika, jeg gik og opdaterede hende på mit liv og pludselig så sagde jeg: "Hey, har jeg fortalt at jeg fik sex?" Anika griner og siger "Ja det har du, Walder (hendes mand) læste din sms op for mig da jeg renset af......."

Øhhhhhhhh?! Så min venindes mand går og læser mine private sms'er til min veninde? Nice to know, mega heldigt at jeg ikke har skrevet noget grimt  eller ikke grimt men noget som kunne skabe konflikter til hende!! Jeg syntes ikke det er okay at læse andres sms'er. Bottom line, dét er privatlivets fred ligesom mails osv. Får man lov er det noget helt andet men stadig så syntes jeg ikke man skal gøre det.

Hvad nu hvis jeg havde haft en alvorlig snak med Anika og bagefter så sender en trøstende sms med at "Walder er nok bare dum i dag, i morgen er han god igen...." og han så læser den?? Dét er jo ligesom ikke meningen med at have tillid og sende sms'er vel.......

Nå men fodnote til mig selv at jeg VIRKELIG skal tænke over hvad jeg sender ud i dén retning!

Jeg ringede også til Bedste, vi snakkede om hvor koldt det er nu og at det måske er lige så koldt som i vinteren ´44 (under krigen) Bedste høre ikke så godt mere så jeg gik og små råbte ind i telefonen, du skulle se hvor mange mærkelige blikke jeg fik! Men dem om det, det er min Bedste jeg talte med og hun blev så glad og så blev jeg glad fordi jeg har gjort hende glad!

Hun har rigtig mange fugle på sit fodderbræt og de er vilde med hendes vildblanding af frø - dét glæder mig, det var jo hele pointen i at give hende fodderbrættet!

Nu vil jeg til at tænke lidt over hvad jeg skal have på i aften........uhhhh dét bliver spændene at skulle spise så fint et sted!!

Ingen kommentarer: