fredag den 17. december 2010

Bum Bum... (Senere)

Kan du huske at jeg engang fortalte om hende fra Normans firma som havde en næse som lignede et par røvballer? Hende som altid konsekvent talte dårligt om Norman og som siden jeg mødte hende på Karel Van Mander til min fødselsdag har sendt mig venneinvitationer på Facebook cirka. 5 gange? Hende som er så bundrådden inden i og som lever og ånder for sladder og løgne?

Ja HENDE!

Nu er det sådan at jeg ved at hun er venner med Michelle Hviid - nu tænker du måske, hvem er Michelle Hviid - men dét er damen bag Running Dinner Konceptet og som bla. holder stor nytårsaften bag hvert år inde i Cirkusbygningen i København - nå men kosten med en næse som ligner et par røvballer er altså venner med denne her dame og da jeg jo før har modtaget et utal af mails fra hende med røvballe-næsen om diverse arrangementer som hun nu arrangerer - efter at hun er stoppet som Event Manager hos Normans firma.

Anyway, lang historie kort, røvballe-næsen-koen har tilsyneladene rippet hele Normans firma's kartotek på kunder som hun nu, i privat regi spammer med mails - dette ved jeg er fakta fordi jeg kender yderlig 5 som modtager disse breve fra hende - jeg har naturligvis blokeret hende med alt hvad man kan blokerer med!

Men fandeme om jeg nu ikke er begyndt at modtage mails fra Michelle Hviid ang. arrangementer som jeg aldrig nogensinde har tilmeldt mig, søgt på eller haft interesse i...........ergo, soen med røvballe-næsen har gangske givet vidergivet - eller vidersolgt hvis hun har hjerne nok - hendes adresse kartotek, som hun har rippet fra Normans database..........

Jeg er 110% sikker i min sag, bla. fordi jeg selv er blevet spammet med hendes private firma reklame hvilket jeg aldrig har haft interesse i eller kendt til, før hun spammede mig men også fordi jeg kender flere radiofolk som inden de stoppede på de respektive stationer har rippet hele databasen af musik (hamrende ulovligt!!) lydklip og adresse kartotek på diverse kendisser, musiker og kunstner!!

Så jeg ved altså med 110% sikkerhed at der findes folk med så lav morale at de vil rippe deres firma for info før de smutter ud af lugen og bagefter udnytte det - jeg ved ikke hvad sådan noget hedder, men der burde være kalusuler i kontrakter som gjore at specefikke personer i specefikke jobs ikke kan arbejde med samme job igen før efter en årrække sådan at de ikke kan gøre sådan noget som damen med røvballe-næsen gør, nemlig at kopierer sit tidligere job med kundedatabase fra hendes tidligere job - det er vel en slags tyveri?

Nå men altså, jeg bliver spammet af Michelle Hviid fra Running Dinner nu - NOT COOL!!




Mit "jeg skvatter knæ"

Jeg vil ikke være pylleret men det gør altså stadig ondt...

Hvorfor skal jeg have sådan et rødt ar og en klam sårskorpe? (kvindelig forfængelighed)

En hel liter popcorn til 4.95,- og en stor Hoegaarden som plaster på såret over en aflyst julefrokost

Og ja, lidt sushi - fortalte jeg egentlig at jeg fandt 500 kr i foret på min smykkeæske? Elsker at finde penge glemte penge!

Sidder her i sofaen og overvejer om jeg ikke burde tage et fodbad - dét er gratis! Og mine fødder kunne godt trænge til lidt kærlighed...........jeg er jo en af de (få?) personer som godt kan lide at nullre tæer, ordne negle og give massage til andre - men da jeg ikke har nogen at gøre det på, må jeg jo gøre det mod mig selv og dét nyder jeg også!
Men til tider savner jeg da et par herre fødder i dårlig stand hvor jeg kan se "hvor jeg kommer frem" - plejede at massager min fars fødder da jeg var lille/yngre, jeg fik 5 kr pr. fod og så gav jeg ham først fodbad med salt og olie og så høvled jeg hans hæle, klippede negle, rykkede på neglebåndet, tørrede dem og smurte dem ind........*griner*............. sjovt at sidde og tænke tilbage på, kunne da godt lige bruge en par herre fusser her i sofaen nu som tidsfordriv!

Men i stedet for så får jeg sms'er fra Mads fra Ministeret, han vil gerne komme forbi, men jeg har så underligt ondt i maven, den rumler og giver mig kramper og jeg har virkelig meget luft (ucharmernede) i maven så jeg tænker at jeg måske er ved at få menstruation??

Jeg ved det ikke 100% og måske jeg er lidt dum at jeg ikke ved sådan noget, men jeg har jo kun haft menstruation 4 gange i træk - eller er det fem? Anyway, det er så nyt at jeg slet ikke kender symptomerne på hvordan det er at have menstruation, men jeg TROR at jeg måske er ved at få det nu, min mave gør i hvertfald ondt og jeg føler mig som en rådden hval, så oppustet er jeg - altså ikke rådden i fise forstand.....øhhh okay dét var en rigtig dårlig sammenlinging, men altså jeg føler mig som en oppustet hval - som jo ofte er oppustet når den er ved at råddne men altså jeg fiser ikke overdrevet meget, det er bare nogle store larmende prutter når de så endelig kommer - du ved, af den kaliber som kun mænd ellers normalt kan præsterer!!!

Det er lige før jeg bliver helt stolt af mig selv over at jeg kan prutte højt! Gid nogen kunne høre mig!! Hvis min søster var her så ville hun flippe ud over at jeg prutter, hvis mine små brødre ja eller bare nogle af mine brødre var her ville de tage det op som en ægte udfordring og prutte løs - mænd!

Men nu kommer der god film på DR1 (S.W.A.T. Team) så jeg må heller smutte - plus jeg har 2 kg clementiner i køkkenet........nice!

Ingen kommentarer: