torsdag den 4. august 2011

Endnu Et Afslag...

I dag fik jeg afslag fra et helt fantastisk job i Finland, ikke at jeg drømmer om at bo i Finland men jobbet var bare helt perfekt og lige mig men jeg fik det altså ikke, jeg har skrevet en pæn mail tilbage om hvad det var som gjore at jeg ikke fik jobbet, det vil jeg virkelig gerne vide - måske det kan hjælpe mig til fremtidige job, who knows......

Men virkelig øv at jeg end ikke kom til samtale! Skuffende - og så har jeg talt med min mor som igen punker mig mht. job og at jeg skal begynde at læse igen og at jeg skal blive turist guide.....det er altid det der skide (for at sige det mildt) turisme mine forældre taler om, dét eller butik - hvorfor er det ikke godt nok at være journalist? Fordi jeg er arbejdsløs vil deres pointe være men arghhhhhhhh........

Har forresten meldt mig fra Zumba i dag, kunne ikke lige overskue at hoppe rundt, må afsted mandag i stedet for.

Ingen kommentarer: