torsdag den 18. august 2011

Min Dag I Billeder.....

............ja det var egentlig s[dan at jeg havde beslutted at min blog i dag skulle stoppe men s[ skete der to ting....

1. Min computer vil nu pludselig ikke lave en masse tegn mere, feks. bliver aa, altsaa et a med en prik over til dette her tegn naar jeg trykker paa tasten [..........mystisk!!
Jeg kan heller ikke lave et hav af andre tegn saa min beskrivelse for i dag er paent handicappet!!

2. Min veninde Barbaras mand fra Schwitz som hun ligger i skilsmisse med, har valgt IKKE at afleverer boernene tilbage efter endt ferie.........

Ergo er hendes to smaa boern paa 7 og 3 aar nu tilbageholdt af deres egen far i Schwitz men fordi han er deres far og Schwitz ikke har udleveringspligt og en masse andet rod saa kan hun ingen hjaelp faa fra den danske stat..........nice med saadan et lorte land og en lorte regering der ikke hjaelper deres statsborger og som rask vaek udbetaler kontanthaelp til narkomaner, ludere, udlaendinge og andet godtfolk men ikke til mig som altid har betalt alting til tiden.......

Saa dagen i dag har saa absolut vaeret en af de dage jeg ikke oensker at opleve flere af, jeg har skrevet til Barbara at jeg, uanset konsekvenserne, gerne hjaelper hende med at faa boernene hjem til Danmark igen og efter at ha talt med Anabell er vi ret enig om hvad naeste skridt skal vaere hvis han ikke frivilligt giver boernene fra sig.

Det er jo ikke fordi han ikke maa se boerne, historien er bare lang, han vil ikke at Barbara arbejder og hun har aldrig faaet en uddannelse og hans job, som er at vaere flymekaniker for bla. Al Saud familien kan nemt ordnes med base fra Danmark, men han vil vil vil kun hvad han selv vil og saa er han sylig jaloux, saa de aftalte at blive skilt og hun flyttede hjem men saa pludselig har han skiftet mening og hun var dum nok eller hmmm letsindig godtroen nok til at lade ham faa boernene i 2 uger, det kan jeg saa allerede sige at jeg ikke havde gjort som moder i en saadan situation......

Jeg HAABER paa det bedste men frygter faktisk det vaereste i denne situation......OMG mit hjerte bloeder for min veninde og hendes smaa fantastiske boern!
......pludselig falmer mine problemer lidt...

Min frokost i dag, makral paa toastbroad varmet i ovnen, mums!!

Og saa noed jeg lige den sidste sommersol, ifoert strikcardigan og torklaede, skulle jo noedig fryse!!!

Min frit fra leveren aftensmad........jeg ville lave noget wok, ristede nudler med rejer, lyder laekkert meeeeeen her er hvad mesterkokken Deirdre Ann faktisk fik laved!!

Svitsed rejer.....

Kogte nudler

Saa proevede jeg at svitse nudlerne paa panden men de hang fast og alting blev sort, det goer det altsaa aldrig naar kinamanden laver mad.......shit det lugtede i hele lejligheden!!

Haenger fast.......

Majs, nudler og rejser svitses paa panden og hele, altsaa HELE lejligheden er et roeg inferneo!!

MIN mor siger at man ikke maa spise det sorte i maden......

Faerdig! Fodnot til mig selv, husk at koebe staaluld saa du kan faa gjort panden ren igen!!

Kaempe lorte opvask igen igen, total the downside ved at lave mad

Bon Apetit!

Pwadder, ned kom det meste men det kan ikke anbefales

For at slaa mave gik jeg en tur og saa saa jeg det her fine blonde undertoj med trekant bh fra Calvin Klein i vinduet paa en butik, arhhhhhhh hvor er det fint, be om!!

Gaet hvor jeg er paa vej hen paa aftentur.........

Schwitzisk ambassade, her taenkte jeg saa paa Barbara og min egen soster i Schwitz og under en time efter faar jeg saa nyheden om at han ikke vil udleverer boernene......forfaerdeligt!

Er det de royale gravhunde der er ude at blive luftet.......

Amaliehaven.........uha her har jeg aldrig vaeret for, spaendene!!

Jeg kunne se helt til Operahuset

Larmende brusende springvand

Laved af denne her mand fra 1981-1983


Springvandet set forfra nede paa den anden side af muren, hvad mon det skal forestille...

Hvad hedder denne her blomst, den er violet og dufter HELT HELT fantastisk........

Faktisk duftede den saaaaaaaaaaaaaaa fantastisk at jeg kom til at plukke en selv om der stod at man ikke maatte, jeg mener en blomst savner de vel ikke........jeg duftede til den hele vejen hjem og nu staar den i vand paa mit sengebord
Good Night Copenhagen, my love

Ingen kommentarer: