mandag den 29. august 2011

Uvished UP MY ARSE!

Årghh My God hvor jeg dog bare HADER at vente på noget som er uvis, uvished har alle dage været det væreste man kan udsætte mig for, eller helt klart blandt top 3 af grimme ting man kan udsætte mig for!

Hvad sker der for at det skal tage så lang tid at beslutte om de vil ansætte mig eller ej? Bring it on allright!

Har vasket tøj og set en uhyggelig fransk film "De Blodrøde Floder" og kan nu se frem til en nat hvor jeg ikke kan sove pga. ovenstående uvished og hvor jeg samtidig vil være bange for at sove pga. ovennævnte film......way to go Deirdre-Ann!!

Hele lejligheden er fyldt med vasketøj som hænger til tørre og min seng er sprød som få med helt stivt nystrøget sengetøj på - badeværelset skinner, opvasken sejler og gulvet trænger stadig til at blive vasket men det går fremad med min lejlighed - så nu burde det så også bare SNART gå fremad med økonomien!

Tænk engang i morgen aften ved denne her tid så ved jeg om jeg har penge i fremtiden eller om jeg skal forsætte med at vende hver en krone og stadig finde en løsning på hvordan jeg får penge til at tage til Afrika og hvordan jeg får penge til at betale de to sidste terminer på gården.......det er næsten ikke til at holde ud, specielt fordi et job betyder meget mere for mig end for alle andre, det er som at mangle livsnødvendigt vand og vide at der i Spanien sidder 10 mænd som skal afgøre min skæbne, om jeg forsat skal tørste eller om jeg må slukke min uendelige tørst......

Hvor ville jeg også bare gerne kunne sige til mine forældre at jeg har fået et job, så de dels kan stoppe med at være efter mig men ligeså meget fordi de så kan stoppe med at bekymre sig - det under jeg dem godt......

Jeg håber at jeg ikke går helt ned med flaget hvis jeg ikke får jobbet, jeg må holde mig selv i gang, det skal nok lykkes at få penge i kassen igen, jeg skal nok få vendt denne her skude, don't you worry, I'm strong I can do it!!

Ingen kommentarer: