torsdag den 4. august 2011

Tømmermænd & Fremmede Mænd!

Puha........ej helt seriøst puha hvor har jeg det skidt!!!

I går mødtes jeg med min coaching buddy og hendes fotograf semi-kæreste fra New York som er i Danmark i forbindelse med modeugen, jeg kunne med det samme mærke at ham var jeg ikke særlig pjatted med, men det er min coaching buddy og så er det jo fint.

Ham fyren skulle hele tiden prøve at ændre i mine udtalelser, altså feks. siger jeg at jeg elsker det Danske Kongehus, hvortil han spørger hvorfor, så forklare jeg det og igen siger han hvorfor dét? Hele tiden, hvorfor det, hvorfor det, hvorfor det etc.

Nå men vi tager herefter til Euroman's fest og danser og drikker løs af gratis øl - me like a lot!! Alle dem som jeg har lært at kende gennem min coaching buddy er der og det er så dejligt at de kommer hen og hilser på mig, smiler og oprigtig ser ud til at være glade for at se mig - skøn aften!!

Da klokken er næsten 02.00 tager min coaching buddy, New Yorker fotografen og jeg hjem til min lejlighed for at spise pizzaer - mens jeg går efter pizza knalder de i min fine nye røde sofa!!! WTF!! Adddddddd!!

Nå men hendes mærkelige "kæreste" vil at vi skal lege "Truth or Dare", en leg Amerikaner altid synets er sååååååå sjov, men som jeg ikke kan se det store lys i, da jeg altid er ærlig og overhoved ikke kan komme i tanken om en eneste udfordring jeg ikke ville ture gøre. På dansk tror jeg legen hedder "Sandhed eller Konsekvens" eller sådan noget, men altså feks. vil min coaching buddy at jeg skal gå nøgen rundt om min bygning, det får vi så laved om til at jeg skal gå nøgen ud på tereassen og stå derude i 2 minutter (kl. 03 om natten) pice of pie og afsted med mig, næste ting bliver at hendes kæreste vil knalde hende igen her på min sofa hvortil jeg så liiiige må sige nej tak til at de bruger min sofa som bollestedd!!

Jeg går derfor ind og redder op til dem i soveværelset og bagefter går jeg på toilet, da jeg kommer tilbage er de blevet fløjtende uvenner og min coaching buddy går (og efterlader sine trusser, bh, bælte og cardigan......) og så bliver ham New Yorker fisen, jeg vipper ham ind i soveværelset og lægger mig selv på sofaen hvor jeg har redt op, ti minutter går og jeg er faldet i søvn, spritter stiv som jeg er - pludselig står han ved siden af mig og løfter op i min dyne (jeg har t-shirt og trusser på) og begynder at rage på mine bryster!!!

Jeg ryger op og skubber hans hænder væk og siger hvad fanden har du gang i! Smider ham ind i soveværelset igen og tænker, hvad sker der her! Jeg er knap faldet i søvn igen før han kommer ind til mig i stuen igen, denne gang lykkes det ham at vælte (og smadre!) min to champangeglas og pga. dét vågner jeg, han begynder nu at rage mig i skridtet - hvortil jeg får ham vippet væk ret så frisk, jeg hopper i de første og bedste bukser og siger at nu vil jeg følge ham hjemad! Da vi står og venter på elevatoren begynder han igen at tage mig på brystvorterne som selvfølgelig tydeligt kan ses igennem min t-shirt - jeg siger "Stop that XXX" men han fatter bare ingenting, inde i mit hoved tænker jeg på hvad fanden manden tænker på, at han kan knalde sin kærestes veninde? Tror han virkelig at jeg vil være sammen med ham? Jeg mener, hvad er hans pointe, hans ide med at være sådan?

Tror han at jeg ville sige "århhhhhhh jaaaaaaaaaaa vil du ikke nok gramse mere på mig, det er sååååååå skønt"?? Jeg fatter overhoved IKKE mænd, hvad sker der for dem??!! Inde i elevatoren, som ikke er særlig stor står han igen og rager på mig og jeg skubber hårdt til ham og siger "Now that's fucking it!" hvorefter idioten begynder at lave nar af min tykke sydstats accent, som jeg i øvrigt er mega stolt over så det preller af på mig som vand på en nyvokset bil!

Jeg følger ham op til Gothersgade og viser ham vejen hjemad, giver ham mit nummer og skynder mig at gå - da jeg er næsten hjemme igen, stadig iført mærkelig sammensat tøj, kommer en fyr fra Skotland op til mig og spørger om vej til et hostel på Vesterbro - han er mega fuld og på det kort han har står der at stedet lukker og låser kl. 03 og klokken er nu hvad hmmm måske 05, jeg aner simpelhen IKKE hvad der sker i mit hoved, men jeg tænker at det er noget med sikkerhed og beskyttelse af mig selv eller sådan noget, i hvertfald siger jeg "Århhh WTF come with me, you can stay at my place" og sådan ender en helt vildt fremmed fyr inde i min seng mens jeg selv sover på sofaen!!!

Da klokken bliver 07 ringer og banker det på min hoveddør som om nogen vil bryde ind - jeg ryger op og træder i det smadrede champangeglas - AV for helved!! Da jeg endelig stærkt blødene fra min fod får åbned døren er det håndværkerne fra nedenunder hvor de er ved at renoverer som fortæller at der løber masser af vand ned fra min lejlighed, så de løber mig nærmest over ende og ud i køkkenet og ud på badeværelset men kan ikke finde noget vand, 1½ time senere kommer der en VVS mand som heller ikke kan finde noget men de ender med at vil lukke for vandet, så jeg må skynde mig at tage et bad - et lyn lyn ultra lyn bad (stadig med den stive fremmede mand i mit soveværelse) og så bliver der lukket for vandet, hvilket der stadig er......

Omkring kl. 11 får jeg vippet den stadig stive Skotte ud af døren og kikker så rundt i min lejlighed som bare ligner noget der er blevet bombet - der er glas, pizzabakker, smadret glas, dåseøl osv. overalt - i skrivende stund er jeg ved at kogevaske ALLE mine håndklæder og ALT mit sengetøj og i løbet af i morgen kommer der en sporingsmand som skal se hvor på mine rør som er under gulvet, der er hul - og når de finder stedet kan det være, afhængig af hvor hullet er, at hele gulvet ja måske hele badeværelset skal brækkes op!!!!

Jeg kan slet ikke klare tanken alene - har så mange tømmermænd lige nu at jeg næsten ikke kan trække vejret eller holde ud at kikke på skærmen......aiii aiiii aiii.........her trænger også i den grad til at blive gjort rent men jeg har jo ingen vand......hvad sker der lige for det?

Om et par timer skal jeg til Zumba og jeg er allerede halvdød, i morgen skal jeg mødes med en af mine klassekammerater fra Westminster og lørdag skal jeg i byen igen..............hårdt men skønt!

Men jeg har loved mig selv at jeg simpelhen IKKE med stor FED streg under IKKE må samle mænd op, hverken til sex eller af medlidenhed når jeg er fuld!!! Det ender bare galt en dag og jeg behøver ikke flere af dén slags pakker i min baggage!!!

Min coaching buddy har haft ringet og hun siger at ham New Yorker fyren er såååå sur på hende, jeg nævnte med vilje intet om at han forsøgte at gramse på mig, jeg har lært af erfaring at visse ting giver bagslag at være ærlig omkring, specielt når man ikke kan bevise noget, altså når jeg ikke har håndgribelige beviser - her vil det være hans ord mod mit ord.

Og desværre fortæller erfaringen mig at mit ord ikke altid er nok, det burde det selvfølgelig være men ofte er det ikke, feks. dengang med Anikas kæreste da vi gik på HHx hvor han i et sommerhus på Fanø sagde til Anika at jeg havde lagt an på ham - hvilket jeg SELVFØLGELIG IKKE havde, jeg havde jo selv en kæreste, men det var mit ord mod hans og Anika valgte at tro på ham.
Der var også dengang da hende damen med røvballenæsen fra Normans firma gik og bagtalte ham for vildt, jeg fortalte ham det men han trode ikke på mig, herefter gemte jeg i mange år nogle mails hun havde sendt til mig hvor i hun bla. bagtalte ham, men da jeg tog på pilgrimsvandring første gang slettede jeg alt, men jeg havde haft gemt dem fordi jeg en dag ville bevise min uskyld, at det ikke var mig som løj.

I mange år samlede jeg også beviser mod min Gudfar, fordi jeg tænkte at jeg en dag ville møde en fyr som ville stå 5 millioner procent bag mig og kunne jeg melde ham, men jeg mødte aldrig fyren og en dag læste jeg om en forældelsesfrist og for et stykke tid siden læste jeg om en mand på 85 år i Norge som havde voldtaget en pige men var blevet erklæret for gammel til straf!!! Hvad sker der for det? Hvis man er stærk nok til at voldtage er man også stærk nok til at sidde i fængsel, ellers kan man altid skyde ham og bruge ham som gødning eller fiskefodder, så gør han da en smule gavn!!!

Så selv om jeg stadig samler beviser på visse ting i mit liv, så ved jeg at jeg nok aldrig kommer til at bruge dem, men følelsen af at jeg har muligheden for at bevise min uskyld er rar - men her i denne her situation med min coaching buddies New Yorker spasser "kæreste" har jeg ingen beviser udover mit ord og dét tør jeg ikke satse på alene, specielt ikke når jeg også var fuld - dog vil jeg lige pointerer at jeg blev super ædru da han rørte ved mig første gang og at selv om jeg er fuld så husker jeg altså ganske perfekt!!!

Idiot!!!

Ingen kommentarer: