tirsdag den 16. august 2011

Killer I Maven!

I øjeblikket sidder jeg i min bil på gården og er på nettet, dét i sig selv er jo lidt af en oplevelse! Mit trådløse internet fungerr åbenbart suuuuper godt herude på a land :)

Proviantering ...
Jeg tænker tusinde tanker omkring det som skal ske her om hmmm 45 minutter, min mave killer og buller som sjældent set før - det bliver spændene at høre hvad andre helt uvildige personer siger om ødelæggelserne og min økonomiske situation - men alligevel, på trods af alt så har jeg også en uhyggelig indre ro, som stilheden før stormen.....

Da jeg kom herud var der lige få få ting jeg ville ha gjort, så det startede jeg med, så jeg bedre kunne slappe af

Den gamle møddingsplads trængte til at blive fejet igen
Færdig!

Jeg har lige været på "camino wc", min mave bliver altid urolig når jeg tænker for meget, men jeg var forberedt og alting er gravet ned og stampet og hændern er desinficeret så nu er jeg bare one happy camper som er ½ kg lettere! *Fnis*

Til noget helt andet, i går aftes sad jeg og ville slette folk fra min msn, men msn er blevet lavet om så det er lidt omstændigt at finde ud af hvem jeg egentlig har på min liste osv.
Da jeg var færdig ser jeg pludselig to personer som jeg så absolut ikke ønsker at have på min msn - i hvertfald ikke som inviteret af mig! Og det var sådan det så ud, eller faktisk var det kun deres email adresser der var på siden og ikke deres msn navn.

Den ene var Troels Bonde og den anden var Norman - jeg fatter simpelhen ikke hvordan de er havnet dér og jeg lå i min seng og gik helt i panik for det så næsten ud som om jeg havde tilføjet dem, hvilket jeg jo ikke har, overvejet endda om jeg skulle skrive og sige til dem at det var en fejl, men så kom min kloge halvdel af hjernen frem til at dét nok ikke var en smart ide, de ville jo nok alligevel ikke tro mig.

Men 7-9-13 så var de begge væk fra min msn her til morgen, så det var bare, som jeg også trode, en computer fejl! Damn hvor blev jeg lettet da jeg så det! Specielt fordi jeg i sidste uge eller hmmm forrig uge kom til, altså med fuld overlæg at gå ind på Normans scor profil fordi jeg ville se om han stadig brugte den, jeg havde så bare glemt at slå "fodspor" fra og ja manden bruger den så - så med mindre der kommer anddre på hans profil inden hans næste log in så står jeg som sidste besøgende og dét er not cool når han har en kæreste, gad vide om de bruger den sammen? Fræk tanke faktisk.......

Puha 15 minutter igen, må heller blive færdig med at skrive......!

Tak Hr. Gud for solskin!

Velplejet have.... (Girlpower!)

Skøn dag til sådan noget jura knas!



Ingen kommentarer: