onsdag den 17. august 2011

Klamhugger!!

Hvorfor nogle mennesker IKKE egner sig til at være viceværter eller håndværkere!!!



Mit soveværelses vindue kan ikke holde sig selv åben fordi håndtaget som jeg åbner vinduet med er i stykker, dét burde laves og jeg er ganske overbevist om at det ikke er særlig svært (overvejer at gøre det selv!) Men viceværten i ejendommen hvor jeg bor, ham som ligner en flitsbue havde loved at lave det........det har han så gjort nu!!
Ved at sætte en GULDFARVED krog på rammen af vinduet og en helt ukorrekt krog som støtte, den knager allerede nu da jeg satte hele vinduets vægt på.........OMG hvordan kan man lave sådan noget lort?? Udover at det ikke fungerer særlig godt og at krogen med tiden vil ryge ud og lave hul i træet så ser det jo også FORFÆRDELIGT ud!!
Hvad sker der for at man laver sådan noget lort? Jeg overvejer stærkt at pille det ned og spartle hullerne til og så få laved vinduet på egen regning, for dét der kan jeg næsten ikke leve med!!


Det er dette håndtag som bare skal laves under bunden, dvs. man skal åbne vinduet og så lave jernrammen så vinduet kan holde sig selv åbent - men nej nej i stedet for at få lidt fagkyndig hjælp sætter man sådan noget arve lort på!! WTF! Hvorfor er det MIG som er arbejdsløs og ikke ham??

Jeg fatter ikke at man kan få sig selv til at lave sådan noget makværk!!!! Og så får han LØN for sit arbejde!!!!

Jeg er chokeret!!

Hvis nogen ved hvordan man laver vinduet så er jeg åben for tips!

Ingen kommentarer: