fredag den 5. august 2011

Insomnia...

Vågnede ganske brat ved lyden af en myg der lagde an til landing på min overarm!
 - helt seriøst I'm not even kidding, jeg vågnede af dén lyd og da jeg åbner øjene og kikker på min venstre overarm kan jeg se at der sidder en myg klar til at gnaske løs!

Jeg rykker hovedpuden væk fra mit hoved og over på armen, er dog i tvivl om jeg fik ramt på den lille lort så jeg må op og tænde lyset og ser at den ligger flad som en død myg på mit lagen - Ohhhhhhhh YES!

One down - 3 trilliarder to go!
 - og nu kan jeg så ikke sove!!

Klokken er 05.16 og jeg har cirka været vågen i 1½ time, der lød et ordentligt brag ude på gaden, så jeg viklede et tæppe omkring mig (da jeg sover nøgen pga. varmen) og gik ud på terassen og kikkede ned på gaden. Der holdt både et salatfad og en politibil og jeg kunne tælle over 10 politibetjente og en masse virvar foran Karel Van Mander.

Jeg elsker at betragte verden og menneskerne som lever i den, så jeg stod i næsten 20 minutter og kikkede ned på byen der var ved at vågne og gå i seng på en og samme tid og nu sidder jeg så her, i min total rodet stue fyldt med strygetøj og vasketøj og dyner der har været til luftning, tørrestativer og en opvask som sjovt nok igen har opfundet sig selv!!

Stadig ingen vand i toilettet, så jeg må smide en spand vand ned hver gang jeg har været på toilet og der er stadig ingen varmt vand så jeg kan end ikke klatvaske uden at skulle til at varme vandet som på en anden spejderlejer - arghhhhhhhh!!!

Men jeg er træt, altså virkelig træt men kan ikke sove - så what to do?

Nu skriver Ayal på SKYPE, måske jeg bare skulle knalde ham? Naaa gider faktisk ikke, har jo lige fået prima "sex" af Hr. Kølig, også kendt som min nye dildo. Ayal skrev også i går aftes om han skulle kikke forbi men ej, I'm not intersted lige i øjeblikket.

Desuden tror jeg at det jeg virkelig savner er en som bare vil ligge og gnide sin nøgne varme krop mod min nøgne krop, dét ville være dejligt.....bare at blive holdt om.....

For et stykke tid siden, eller ja måske det er længere tid siden, 6 måneder eller sådan noget men der var der en dame som sagde til mig at jeg ikke vidste hvor hårdt livet egentlig er før jeg selv havde prøvet at ha børn, hun fik sagt det på sådan en nedladene måde som om jeg ikke vidste en skid om børn bare fordi jeg ikke selv har smadret mit underliv ved at føde nogen - jeg kikket helt køligt på hende og sagde at hun helt klart ikke vidste hvor hårdt livet var før hun havde prøvet at være single i 10 år!

At vågne op alene, at gå i seng alene, at være glad alene, at være ked af det alene, at tænke tanker alene, at spise alene, at træffe beslutninger alene, at diskuterere alene - ALTID er jeg alene, altid som i 24 timer i døgnet i 365 dage om året i 10 år i streg, hvis dét ikke er hårdt, så ved jeg ikke hvad der er hårdt!!

Børn? Børn er et frivilligt tilvalg, det er de færreste der frivilligt tilvælger at være alene i så lang tid!!! Og lige nu gad jeg godt at jeg ikke var alene.

Ingen kommentarer: