søndag den 7. august 2011

Kødbyen Uden Kød

Hold nu helt op hvor en FANTASTISK FEST i går!!

Først startede vi ud med at deltage i Gucci's 90 års jubilærum under Det Nye Teater - dét var så nok noget af den mest røvsyge "fest" jeg nogensinde har været til, den var kedelige at selv en suppe-steg-og-is fest i et jysk forsamlingshus med et keyboard var mere spændene!!

Da vi ankom stod der en krukke af en pige i hvid kjole og hev alle hendes veninder ud af køen og foran alle os andre - jeg kommer aldrig til at forstå dét koncept, dernæst, hvad er pointen i at være på VIP listen hvis der er 500 mennesker på VIP listen??

Fancy Fancy invitation men dét var også det ENESTE fancy ved dén fest!


Nå men vi kom ind og alting så utrolig fint ud, altså virkelig til UG med plus, kryds og slange men så var det at vi opdaget at ingen havde husked at bede bartenderne om at komme på arbejde............!! Aiiimmm you gotta be fucking kidding me! Ingen bartender.......der stod bare én meget lille og meget undskyldene fyr bag baren og forklaret at han bare var ansat til at fylde op og ikke vidste noget om noget........bagefter kom der nogle piger rundt med Campai drinks (tror jeg det var) og de smagte bare HELT afskyeligt! Altså virkelig virkelig så forfærdeligt at jeg fik helt gåsehud da jeg bare smagte ét sug af et sugerør af en af de andres drinks - og så sagde jeg endnu engang til mig selv: Thank GOD jeg kun drikker øl!!!

Efter ca. 45 minutter til dén fest fortrak vi - og synd for Gucci for vi var ikke de eneste der gik, men hvad ligner det at ha så meget sat op og så ha så lidt styr på det hele? Total åndssvagt og ikke noget jeg behøver at deltage i igen - men på den anden side går der nok et par dage før Gucci holder 90 års jubilærum igen ;-)

Derefter gik, ja vi GIK ned i Kødbyen fra Det Nye Teater på Vesterbrogade, bemærk lige at jeg ikke havde mine travesko på! Jeg havde kamphøje stilletter men det gik nu fint, jeg er ret rutineret til at gå i alt slags fodtøj, men altså - ned til The Final Fashion Week Party i Kødbyen, og lige så røv kedeligt som det andet sted var, lige så total i hopla var det her sted!!

Are you kidding me hvor var de sjovt! Vi havde på forhånd reserveret et bord og så gik vi ellers i krig med drikkevarene......

Vores bord....
Jeg var dog fornuftig og klog nok til at jeg omkring kl. 03 begyndte at drikke coca cola light ellers havde jeg ikke kunnet sidde straight up nu!! Jeg har været træt og gik liiiige ind for at få en lur kl. 13 og vågnede så kl. 17.30!

Jeg var først hjemme kl. 05.30 fra Kødbyen - vi måtte jo liiiiige forbi et sted og spise ulækker greasy pizza på vejen hjem, min coaching buddy var så klar på at feste mere men hun var, som jeg - total bedugget og jeg endte med at tage en taxi hjem mens hun insisterede på at cykle (!) sammen med ham den dumme amerikaner.

Han talte overhoved IKKE til mig hele aftnen og jeg gav ham 200% også den kolde skulder - jeg ved nemlig godt at han ved at jeg ved at han er en utroværdig son of a bitch og at dét vil han være resten af sit liv. Basta. Sørgelig livsudsigter men det er fakta. Og han er heldigvis ikke mit problem!


Og pludselig regnede det med konfetti.... :)
Jeg blev sat af ved Holmens Kirke i taxien (for at spare penge) og gik hjem med mine sko i hænderne, hvilken herlig befrielse - i øs pøs regnvejr. Da jeg kom hjem var jeg overraskende frisk i ca. 10 minutter så blev jeg ramt af en mur af dimentioner og gik på hoved i seng, blot for at blive vækket da stilladsarbejderne på bygningen valgte at gå i gang med at pille stillads ned kl. 06.30!!! En fucking søndag???

Arghhh dét er 200% the downside ved at bo et traffikeret sted, de arbejder nemlig også om søndagen.......fuck mit hoved var tungt men jeg kom da op. Hoppede i en meget tynd hvid hørkjole (helt nøgen under) og så gik jeg ellers i øs pøs regnvejr iført kjole og gummistøvler og hvid og grøn regnjakke ned og hentede en pizza sandwich (jeg skal SÅ meget træne fra i morgen af!!)

Mændene i pizzariaet grinede af mig og spurgte om jeg havde haft en hård nat........jeg kunne knap nikke så ondt i hoved havde jeg, eller egentlig ikke ondt, jeg var bare svimmel og SÅ SÅ SÅ træt! Men jeg må ha set så sød ud som jeg stod der med mit stadig opsatte utrolig krøllede hår, mine diamant ørenringe og make-uppen fra i går og øjne så røde som en postkasse, iført knæhøje gummistøvler, en hvid meget tynd sommerkjole og regnjakke......*fniser*

Jeg følte mig faktisk lækker hvor utrolig det så end lyder, jeg har fået så mange fine komplimenter her på det sidste at jeg overhoved ikke er til at skyde igennem - i går fik jeg flere komplimenter på min kjole men også på min krop, folk sagde at de godt kunne se at jeg havde tabt mig, hvilket jeg også har mens jeg har knoklede på gården, det har været ubevist men det gør det jo ikke mindre dejligt og i min tynde silkekjole var det nemt at se at min figur går i den rigtige retning!


Det tog mig én stiv time at lave french mannicure og pedicure på mig selv men det lykkes - er selv riimelig tilfreds med resultatet som stod fabelaftig godt til min kjole og sko...... :) :) :)


Selv da jeg her til middag ville lægge mig igen efter et skønt bad, dér følte jeg mig oven ud top lækker som jeg lå der i sengen og stragte mig så lang (kort) jeg er - og så er der jo the down side ved at være bagstiv..........arghhhhhhh........jeg bliver simpelhen liderlig! You got to be kidding me!! Jeg kunne knalde næsten hvad som helst lige nu!

Så jeg hev Hr. Kølig op af skuffen og gik i krig - og lige som jeg lå på maven med dildoen hvilene på madressen og knæerne let bøjet så jeg også havde fri adgang til lystperlen - liiige som jeg ligger dér og kan mærke tæerne summe så ringer min telefon !!! ARghhhhhhhhhhhh DØØØØØØØØ!!

Det var så - igen - fra hemmeligt nummer, vildt mystisk som min telefon har ringet her til morgen - jeg har dog ikke taget den overhoved. Først så ringer Kunstmaleren og lægger en besked hvor i han siger at han bare liiige vil høre hvordan jeg har det og bla bla bla - din spasser, du er jo gift og har børn, hvad har du egentlig gang i??

Derudover har telefonen ringet 8 gange fra hemmeligt nummer uden at der er blevet lagt en besked, nu er det ikke sådan at jeg aldrig tager telefonen ved hemmeligt nummer, jeg har bare sovet det meste af dagen og så gider jeg sku ikke tage telefonen når jeg ikke anser det for vigtigt - jeg har også i nat, mens jeg var i byen og musikken var top høj fået tre opkald fra hemmeligt nummer men igen, jeg har jo ikke hverken set eller hørt min telefon - eneste grund til at jeg overhoved havde den med var at jeg ikke ville risikerer at blive væk fra min coaching buddy, ellers har jeg aldrig telefon med i byen.

Men i alt har jeg fået 11 opkald fra hemmeligt nummer siden i går kl. 01.00, vildt mystisk men også vildt latterligt hvem det så end er som ligger og ringer - get a fucking life!

Men igen, lige nu - er jeg både top sulten og top lækkersøvnig, jeg kan ligefrem mærke hvordan mit underliv trækker sig sammen igen og igen og summer og bare uhmmmm lææænges efter selskab og hvor er han så? Ingen steder! ARghhhhhhh

Jeg har aktiveret min scorprofil igen - og skifted profilbilled (fornyelse er godt) og nu er jeg in the hunting mood!

Fik bla. dette brev fra en ret så sprød haps

Hejsa :)

Bliver altså nødt til at komplimentere en usædvanlig formidabel profiltekst når jeg læser en :) så gennemført tankegang har jeg sjældent set herinde hvor var det super læsning

Gennemført tankegang? Yep dét er mig! OMG (!) hvor kunne jeg virkelig godt spise noget klamt kød og bagefter knalde en fyr........og så sove!

I stedet for vil jeg gå ned og købe ind i Netto og være super ansvarlig for mig liv, tage min opvask og rydde op så mandagen kan starte på en frisk!
Har forresten slet ikke fået fortalt at jeg jo rent faktisk købte ting på loppemarked lørdag formiddag med Lita og Sofie! Vi var i en masse Kirkens Korshær butikker i Roskilde som havde minus 50% på alt, en af sælgerne blev mega fornærmet over at jeg pruttede om prisen og sagde til mig "ja hvis du virkelig har samvittighed til at prutte om prisen, når det jo går til et velgørende formål og vi alle arbejder gratis så......" Jeg kikkede mega køligt på ham og sagde "Jammen se dig selv som heldig, du har et arbejde, det er der andre som ikke har!" og så gik jeg uden at købe den lanterne som jeg faktisk gerne ville have haft men ikke til 40 kr som han ville ha. Sure skid - på vej ud af døren siger han efter os "Ja sådan er det jo med Jer Københavnere......"

Jeg var lige ved at vende mig om og fare i flint over hans flabethed, jeg mener fuck dig din bitre mand, jeg er fra Århus a, Lita er fra Ringkøbing og Sofie er fra et eller andet dyrt sted oppe nordpå i Sjælland.......men arghhhh jeg nøjes med at sende ham et surt blik - tænk at være sådan?

Men så var det godt at der var gode - super gode - tilbud andre steder!!

Mine fine køb til i alt 67,50 kr! En urtepotte, et nyt patentglas til mine knapper, en lettere plettet juledug, to viskestykker med røde nuacner (har kun 3 viskestykker i alt) og to små lanterner til terassen og en fin hvid vase til min vindueskarm :) Virkelig gode køb!!
Så er urtepotten taget i brug - min hitteblomst som jeg fandt på gaden er nu ved at komme sig og ser efterhånden rigtig fin ud, den står lige nu i skrivende stund på mit terasse bord med aftensolen skinnende på sig

Da jeg ventede på Lita på hovedbanegården stod jeg og betragtede den gamle bygning og kom til at tænke på hvor mange mennesker der egentlig hver dag går igennem den uden at bemærke alle de fine detaljer.....prøv at se her

Loftet er et kompas - hvor genialt! Og viseren vippede lidt så den kan åbenbart bevæge sig, selv om det jo ikke er rigtig aktuelt da bygningen jo ikke flytter sig - men who knows, måske flytter jordkloden sig?

Dørhåndtaget ind til Hovedbanegården er helt fra 1911, hvor er det fint! Og velholdt
Og nu kalder opvasken, maven og Netto............og missen! :)

Ingen kommentarer: