onsdag den 31. august 2011

I Got A Job!

Hurraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Slut med at være arbejdsløs!
Slut med snæver indkomst!

Nu vil jeg bage flødeboller til min storebrors fødselsdag på fredag men som vi alle køre til Sverige og fejre i morgen (tys tys han ved ikke noget) og så vil jeg afmelde kontanthjælp og GSK kurser og få laved de sidste speaks og få min løn for dét, da det nye arbejde ikke bryder sig om at jeg speaker ved siden af mit job hos dem, hvilket er helt fint - specielt med den løn jeg har fået! :)

Min nye chef er benhård men også herlig kontant og konstruktiv, I like that!

Tænk engang, på mandag starter jeg på mit første rigtige job i 1½ år, altså job som er fast og ikke på freelance basis............so nice!

Jeg håber og beder til Hr. Gud om at jeg ikke må skuffe dem og at jeg må kunne mønstre alt min viden hver dag så jeg kan gøre et godt stykke arbejde og gøre dem tilfredse med deres beslutning om at ansætte mig.

Århh altså - hvem skal jeg dog ringe og fortælle det til? Vil vente med Mor og Far til i morgen............bum bum............alle er jo på arbejde...........arghhh where is a man when needed??

3 kommentarer:

Jannie sagde ...

Tillykke tillykke, hvor er det fantastisk for dig :O)

Tante Kage -kagedage sagde ...

Det var dog en dejlig nyhed, Sejt gået!!! Husk nu at nyde den sidste tid som arbejdsløs....

Deirdre-Ann sagde ...

:)
:)
:)