fredag den 19. august 2011

Fitness!

Igen i dag sov jeg som en sten - jeg mindes ikke hvornår jeg gik i seng men jeg vågnede da skraldebilen kørte nede på gaden omkring kl. 06.00, der stod jeg op og tissede og så lagde jeg mig igen, næste gang jeg så uret var klokken 10.52!

Dong! Tror nok lige der er en her som har lidt af søvnunderskud! Jeg har de sidste tre nætter sovet HELT igennem, altså uden at vågne pga. larm, håndværkere, fulde mennesker, storvejr osv. Jeg har bare sovet og hvor ER det dog skønt!

Den bedste og mest effektive torturmetode i HELE verden må helt klart være at holde folk vågen eller at afbryde deres søvn igen og igen for damn hvor bliver jeg kranky når jeg ikke får min søvn!!

Da jeg så - langt om længe - fik tvunget min dovne krop ud af mit stive rene skønne sengetøj hoppede jeg i fitnesstøjet, eller hoppet og hoppet er måske så meget sagt for jeg hoppede vist ikke men jeg kom i det og jeg kom afsted til fitness centret og fik løbet 3 km - tiden holder jeg HELT for mig selv for er du gal jeg tog lang tid om det men jeg kom afsted!

Da jeg havde løbet 73 meter havde jeg sidstik, da jeg havde løbet 93 meter kunne jeg mærke min livmoder og mine æggestokke helt tydeligt - da jeg havde løbet 2 km var jeg så flad at jeg gispede efter vejret og overvejet helt seriøst at forblive tyk resten af mine dage, for dét følte slet sikke som om det at være slank var noget for mig!!

Fuuuuuuuuuck det var hårdt!! Er du helt bims og gal........men 3 km løb jeg, og så lavede jeg lidt mavebøjninger og brugte en "dims" (en maskine) som styrker lænden og ryggen, mine spisebordstole er ikke særlig gode at sidde i så jeg får tit ondt i lænden af at sidde her......

Men ved du hvad det aller væreste er? Jeg er sku træt igen! Gamle mig.....men nu er vasketøjet sat over og så overvejer jeg lidt om mit kælderrum nu er så størt at jeg kan sætte alle de ting som fylder her i lejligheden ned i kælderrummet igen.......inkl. mine elskede camino ting!!

Jeg fandt forresten denne her på facebook:

Da Gud havde skabt Adam og Eva sagde han: "Jeg har 2 gaver tilbage, kunsten at stå op og tisse, og ...''"Den vil jeg ha'!" afbrød Adam. Eva nikkede og Adam fik gaven. Adam råbte og skreg af fryd, løb rundt i Edens Have, og tissede op og ned af træerne, løb ud langs stranden og tissede i sandet. Gud og Eva betragtede den glade mand og så spurgte Eva: "Hvad er den anden gave?'' og Gud svarede: "Hjernen Eva, hjernen"

 Dét må være dagens humoristiske indslag...

Min plan for weekenden er at sove men udover at sove så håber jeg på tørvejr så jeg kan få slebet min kommode af så den kan blive malet, jeg har valgt at den skal være kyllingegul med babypink inden i. Den bliver SÅÅÅÅ fin og den skal gerne snart være færdig, jeg er træt af at den fylder her i stuen når den høre til i soveværelset! Og så skal jeg ha indsendt en masse papir for at jeg kan søge om kontanthjælp......nitten ting at have på sin to do liste!

Ingen kommentarer: