mandag den 8. august 2011

Søvnløs Og Myggestik

Arghhh kan (igen) ikke sove, denne gang er det måske ikke så uforståeligt da jeg sov det meste af søndagen pga. min massive indtagelse af alkoholiserede vare natten til søndag.......men at jeg skulle vågne op fordi der var en MYG i mit ØRE havde jeg alligevel ikke set komme!!

Jeg fik basket og vippet med hoved og håret i en sådan fart at jeg blev helt rundtosset bagefter og nu har jeg kvalme........om det så skyldes at jeg spiste spareribs (!) inden jeg gik i seng ved jeg ikke men puha hvor har jeg det skidt lige nu.........og hvorfor er der så meget fest på gaden? Får jo total lyst til at gå i byen igen!!

Min sexlyst er dog forsvindende lille i øjeblikket, tror den gik fløjten da kvalmen tog sit indtog samtidig med at jeg stinker af myggespray! Har oversprøjet min krop med myggespray - vil heller lugte af dét end at få flere myggestik, min ene arm er helt bulet når jeg røre ved den, 7 myggestik på én nat på venstre arm, ét på lænden, ét på hver side af anklen på hver fod, et i hovedbunden og så har jeg den døde øremyg mistænkt for at ha stukket mig på den øverste del af ryggen og måske også på brystet - only time will show om jeg nu har tre myggestik på brystkassen - HA HA HA HA HA HA hvor er jeg dog morsom, TRE myggestik på brystkassen som i at jeg nu har to myggestik (aka bryster) og ét i spe.........okay dårlig joke som falder til jorden NU!

Har forresten kikked på nye vandresko fra North Face, kun kikket - jeg har allerede begyndene ondt i maven over at jeg ikke de to sidste måneder har tjent ind til min egen husleje, dvs. at der er trukket 12.000 kr på min kassekredit som jo skal bruges til gården, lidt ganske nem hovedregning fortæller mig at forsætter jeg sådan her så har jeg ikke råd til sidste termin i december........arghhhhhhhhh............ what the fuck to do??

I morgen skal jeg bare søge jobs jobs jobs...........og rykke for jobs jeg allerde har søgt og så skal jeg i gang med at træne så jeg kan få endorfiner til min hjerne så jeg kan forblive positiv og glad! Og så står den på smalkost igen, havregrød here I come......

Ingen kommentarer: