onsdag den 10. august 2011

Nasty Aftensmad!

Er du gal jeg er sindssyg dårlig til at lave aftensmad!!!

Pwadder Yakkkkk Gylp!

Hvad køleskabet gemmer........indkøbsdato UKENDT!!

Oksekød klar til spagettie - men hov så fandt jeg da lige en udefinerbar pose i fryseren som pwadder smagte helt af H.T.!!

Færdig mad - smagen mindede mig om hmmm...........lugten af hundekiks???
Kompensations aftensmad - en pose Malteses og en cola light.......

Og tak til DR for gratis tv, det er virkelig pænt af Jer at lade mig se Troldmanden Merlin når jeg nu ikke har råd til at betale for licens - og tusind tak fordi I accepterer at jeg altid bare sender min licens kuvert tilbage med påskriften "Flyttet"!
NÅR jeg engang får råd til at tilslutte mit tv OG betale for tvpakken så skal jeg nok betale licen men indtil da, er jeg dybt taknemlig for jeres fulde forståelse og opbakning omkring min økonomiske situation!

Det regner og jeg har laved lorte mad - hvad kan jeg så ellers finde på? Så slog det mig pludselig at mens jeg var på radioen så så jeg tit Troldmanden Merlin i tv og efter lidt søgen fandt jeg det på DR - desværre var der kun 5 afsnit..........hmmm.......men sejt at jeg for første gang i år har brugt DR's hjemmeside, dén hjemmeside som de ellers kræver at jeg skal betale noget i retningen af 1500 kr pr. halve år for at bruge.......vildt idiotisk for jeg mener, en person som jeg, hvad skal jeg gøre?

Jeg kan knap betale min husleje, skulle jeg så også betale for noget jeg ikke bruger? No way!

Sidder i min elskede røde lædersofa og skuer udover byens tage og ville ønske at min coaching buddy ikke havde den latterlige fotograf på besøg, han smutter heldigvis på søndag, men hvis hun nu ikke havde haft ham på besøg så kunne vi - hende og jeg - været taget på Ludwigsen og set Danmark banke Skotland i fodbold = Et mekka af fyre at kikke på!!

Men sådan skulle det så ikke være.......

I morgen skal jeg til event  hos min anden coaching buddy Elsebeth, hun er i gang med hendes masterprojekt, jeg har talt mine penge og vil købe en buket blomster til hende hos blomsterhandleren foran Magasin i morgen, det fortjener hun - så jeg håber jeg kan få mange fine blomster for ikke ret mange penge.......

Jeg skal også mødes med min gl. studiekammerat fra Westminster i morgen middag, jeg vil gerne mødes med hende men jeg er ikke ved at dø for at bruge penge på en cafe tur.....bum bum what to do?

Franskmanden har spurgt om han måtte komme i morgen aften kl. 20, jeg har stukket ham en lillle bittttte hvid løgn og sagt at jeg får besøg så det kan han ikke - gider ham jo ikke! Alt for stor diller daller og alt for tynd mand......kom igen om 10-15 kg!

Fredag er der fredagsbar på min coaching buddies kontor og lørdag skal jeg hjem fordi min lillebror bliver 18 år. Han får en børneopsparing udbetalt fra mig af på ca. 12.000 kr, hvor kunne jeg dog godt bruge pengene selv!!! Men nej, de er sparet op til ham og derfor skal han selvfølgelig også have dem selv.

Mandag tandlæge (!) = Money OUTTA min pocket.......og selvfølgelig har jeg nul huller! Jeg har aldrig haft et hul i tanden og jeg er 33 år, så det er slet ikke min frygt!

Tirsdag.............uhhhhhhh la la la.......Tirsdag er der syn og skøn på gården kl. 13! Are you fucking kidding me hvor er det en dag jeg har vented på LÆNGE!!!
Jeg glæder mig meget til på tirsdag men samtidig så glæder jeg mig også til dagen er ovre.......det er jo ikke en sjov dag, men alligevel er det en milepæl i mit liv, et skridt tættere på at lægge noget bag mig.....

Indtil da vil jeg bare prøve at glæde mig over at jeg er så lykkelig og glad inden i - og det på trods af at jeg har en klumpfod der nu ikke er særlig klumpet mere men stadig mærkelig rødmosset i farven og som nu skifter ham!

Gæt en hvepsebestukket fod......og hvorfor skal det STADIG klø så vildt meget???
Nå men i seng med mig og så håber jeg på at jeg i morgen kan få lettet måsen og komme til fitness - my body need a fitness fix!

Ingen kommentarer: