mandag den 3. januar 2011

Død Over Kommunerne!!

......eller ja bare én kommune i jylland!!!


#¤%&/()=?`§!"

Hvad ligner det at de først tinglyser min ejendom til at være ubeboelig og med forbud mod at opholde sig i og omkring stuehuset og tilmed fremsender regningen på 12.000 dkr. til mig - for så dernæst at sætte skorstensfejning på min ejendomsbillet??!!!

Der skal da for pokker ikke fejes skorsten på en ejendom hvor der ingen døre, vinduer, gulv, badeværelse, el, vand, olietank eller tag er vel!!!

Og kommunens kommentar er, at jeg forsat skal betale og så skal JEG som privatperson kræve pengene ind fra skorstensfejren - hvor jeg på den anden side syntes det var nemmere hvis de rettede deres egen fejl på min ejendomsskatte billet så jeg IKKE betaler fra starten af meeen næææe nej - sådan arbejder kommunerne ikke!!

Og skorstensfejren, han er mere blød i hoved en vådt bølgepap - han mener jeg skal fjerne min "varmekilde" på ejendommen før han vil tilbagebetale mine penge ( 290,76 kr) for som han siger: "Hvis fyret i teorien kan bruges...." Prøv at lyt til mine ord din latterlige mandsperson, fyret kan i teorien ALDRIG bruges igen, INTET på ejendommen kan nogensinde bruges igen!

Så vil han vide hvornår jeg har tænkt mig at "lave gården" øhhhh 1. Det rager ikke dig, du er kun skorstensfejer! 2. Det rager stadig ikke dig, men det bliver nok når jeg vinder 4 millioner i lotte. 3. Nej jeg lottoer ikke!

Arghhhhhhhhhhh!

Nå men altså en dum beskidt skorstensfejer skal ikke ødelægge min mandag - nu er jeg på vej ud af lejligheden fordi den skal fremvises her kl. 10.00 og så må jeg ud - jeg tager ned til Lejernes LO og høre hvordan jeg står i denne her sag, bagefter vil jeg i Spejdersport og se om jeg kan få en dejlig sovepose UDEN lynlås ved tæerne på udsalg, den jeg havde lånt af min søster på min sidste pilgrimsvandring var mildt sagt forfærdelig!! Der var en lynlås hele vejen rundt ved tæerne (!) og så var den flad, dvs. den var ikke rund forneden så tæerne skulle selv lave plads til at kunne være der og dét gjore bare ondt ondt ondt hver nat, så jeg måtte sove på siden i 25 dage!!

Og dernæst var den heller ikke varm nok til Frk. Frossenpind her.

Ingen kommentarer: