onsdag den 12. januar 2011

Forfærdelig TV!

Først kvæler jeg min lede opvask........


Sådan burde mit køkken se ud HVER DAG! (dét gør det desværre langt fra)
Så satte jeg mig ned og spiste 2 appelsiner og resten af laksen fra i går aften (nat) - så tændt jeg for tv og først så jeg et mega klamt program som hed noget med Superskinny Vs. Oversize eller noget - i hvertfald et program med klamme fede mennesker..........
 
Dét kunne jeg simpelhen ikke holde ud af se på! Så jeg skiftede kanal og så noget med Jason Watt som fik opereret noget klamt ind i hoved..............kanalskift igen (hvilket er ret svært for jeg har kun 4 kanaler!) og dér var en latterlig film kaldet "She devil" - så kanalskift igen og nu ser jeg et program som hedder "Ekstreme samlere" - de er så lige syge i hoved som lejerne på min ejendom...........
 
Når jeg engang får penge igen, altså penge til overst hver måned, så vil jeg helt klart have nogle dejlige skønne kanaler så som CNN, BBC, National Geograpic, Animal Channel, kanaler hvor der faktisk er noget som er værd at se!!
 
Hende jeg sidder og ser på lige nu i "Ekstreme Samlere" er jo helt vildt syg i hoved, hun sidder og siger at mad som ikke er svulmet op godt stadig kan spises........hendes hus ligner min ejendom, minus lugten - og så står der "Jill's landlord is considering eviction" Øhhhhhhhhh kick her ass outta there in a hurry!!
 
Seriøst hvor findes der meget dårligt tv - endnu engang er jeg utrolig glad for at jeg ikke betaler licens til den danske stat!! :-)
 
Og så blev jeg sulten igen - men jeg hader også at lave mad, eller ikke hader, jeg er bare ikke særlig god til det og når jeg så oven i slet ikke er særlig god til at planlægge min aftensmad før jeg allerede ER sulten så ender det tit med sådan noget her..........
 

Aftensmad = Alt hvad køkkenskabet gemmer

Rugbrødsboller med skabsmakral og mayonaise (som sikkert er for gammel) - ærlig talt så smagte det ikke særlig godt.....

Ingen kommentarer: