tirsdag den 25. januar 2011

Morgensex...... :)

Her til morgen vågnede jeg op med den største trang til at krænge mine sovetrusser af, skubbe måsen bagud så min dejlige mand kunne give mig et morgenput, jeg kunne i søvne mærke hvordan han krammede mig og  pressede sig op i mig.........

Desværre for mig er dette bare en fantasi, en ønskedrøm for jeg har ikke sovet sammen med nogen siden én nat med Ayal i Århus i 2009, før det Norman i Daytona i 2006 og før dét igen, er vi helt tilbage i 2003 da jeg var kærester med Kunstmaleren og her taler vi vel og mærke i januar 2003.........så dét ER mange mange år siden jeg har kunnet tillade mig den luksus og få et morgenput og bare mærke en dejlig stor mand presse sig op i mig bagfra mens vi ligger i ske *suk*

Selvfølgelig er det en stor mand i mine tanker, jeg tænder slet ikke på små kleine mænd - men når man som jeg ikke har en mand bag sig og en seng på 140x200 pludselig virker ufattelig stor og kold så må man som jeg jo ty til den nederste skuffe i natbordet!! :)

Og dét gjore jeg så, af med trussserne, op på knæ og så lade som om der var en i min seng, med lidt hjælp fra det pinke lyn og to finger på lystperlen så gik der forbavsende kort tid før jeg kunne mærke den der varme dejlige følelse af velvære brede sig gennem min krop, det overrasker mig gang på gang hvor hurtigt jeg kan komme, tænker at jeg må være en mand på det punkt!

Eller også så skyldes det at hvis jeg bruger lang tid på at komme når jeg leger alene så begynder mine tanker at gå på langfart og drømme om de ting jeg gerne ville opleve liiiige NU, så som et klask i måsen, et klem dér, et kram dér kys og frække ord - alt dét kan jeg jo ikke give mig selv, så derfor er det bedst hvis jeg kan komme inden for 3 minutter, jeg tror næppe ét minut var nødvendigt i dag!

Nogle af de ting den nederste skuffe på natbordet indeholder......

Starter fra højre af - den lille hvide er en vibrator på størrelse med en læbestift som er god til at lege med lystperlen alene, men den larmer ret meget og dét distraherer mine frække tanker........Den lilla er et rigtig dårligt køb og har max været brugt 3 gange, den er af massiv klar plast = KOLD og dét er ikke noget jeg nyder at få op i min lille delikate varme mis! Desuden løb jeg tør for batterier en dag så jeg huggede batterierne fra dén lilla og smed over i den rosa længst til venstre.

Den store i midten er egentlig alt for stor, jeg er slet ikke til store dildoer, eller store tissemænd (!) men på de dage hvor jeg er virkelig åben og klar og *smiler skævt* hmmm klar? Så er den af en okay størrelse men alt alt andet over dén størrelse har bare ikke min interesse!

Den rosa til venstre er mit helt klare all time favorit - jeg lede lææænge efter den! Den  ahr 7 funktioner og kan både støde, pumpe og vibrerer og så er den næsten lydløs, whatta joy!! Desuden har den "klunker" ja godt nok har den 3 så der er noget anatomisk galt med den men det føles godt når den er oppe i mig at presse benene sammen og mærke "klunkerne" :) Dernæst så har den en dejlig runding på spidsen som er rigtig god på lystperlen og fordi den og den store er lavede af latex så er de aldrig rigtig iskolde som den af massiv plastik er - det er seriøst den bedste dildo ever og jeg har købt en magen til til min veninde Barbara i Jylland :)

Pisken.........ja den har jeg faktisk aldrig nogensinde brugt, dvs. jeg har prøvet den på mig selv men det var ligesom lidt anti klimax - jeg købte den da jeg var i USA i 2002, i en butik som hedder Frederick of Hollywood, min ex-kæreste kunne godt lide at give et klask i numsen og jeg kan også rigtig godt lide at få et, men altså vi taler ikke at jeg tænder på tæv eller smæk som gør mig helt rød og øm - dét har nøjagtig den effekt den slags burde ha, det gør mig stik tosset!!!

Men et lille klask i ny og næ kan være så utrolig pirrende og da min ex drømte om at prøve at få lov til at bruge en pisk på mig, så tænke unge naive Deidre-Ann: Tjaeee hvorfor ikke?? I dag tænker jeg at det var starten til et skråplan, altså at han var til meget mere avanceret sex end jeg egentlig er til, men dét vidste jeg ikke dengang.

Grunden til at jeg ikke har smidt den væk er fordi jeg aldrig har prøved den, han smuttede 3 måneder efter jeg kom hjem og jeg nåede aldrig at præsenterer ham for pisken - jeg valgte denne her pisk fordi den giver et blødt lidt pirrende slag, ikke sådan et som gør ondt eller noget, for stropperne er super bløde.......så når jeg engang møder en som er sød og som jeg stoler på og som kommer igen og igen og som af sig selv viser mig opmærksomhed gennem en længere periode, ja så tager jeg den måske frem, for jeg er da stadig nysgerrig efter at vide hvordan det føles, men da jeg også tror at selve idén med en pisk og det at se en pisk godt kan virke overvældene på rigtig mange fyre (og piger for den sags skyld) så er det ikke noget jeg ser ske de første mange mange år.

Jeg har også tit tænkt på at smide den ud når jeg ser den men så igen...........jeg er nysgerrig og så har jeg jo svært ved at give op og bare sige "nå det var det" og så gå videre uden at tænke mere på det/den, typisk en 6'er ting!!

Nå, jeg må heller komme videre, sidder stadig her med et saligt smil om læberne men jeg skal mysteryshoppe en del i dag og samtidig ha oprettet en ny bank konto i en anden bank end Nykredit bank som er min nuværende bank - jeg vil starte en opsparing, bare en lille en - og hver gang jeg så har 100 kr eller 40 kr eller what ever, så overføre jeg dem eller går ind i  banken og sætter dem ind - denne nye konto skal være starten til min nye formue og i første omgang skal den være starten til at jeg kan komme på Pilgrimsvandring - jeg har mere eller mindre droppet at få råd til at komme til 50 års bryllupsdag i Texas i Marts, jeg kan simpelhen ikke se hvordan jeg skal få råd........men Pilgrimsvandring dét vil jeg afsted på!!

Så en ny konto er starten, den første brik til at skabe mig selv en ny formue - jeg ELSKER den tanke!!

Ingen kommentarer: