lørdag den 15. januar 2011

Et Tåget København

Tågen hænger så tykt over København lige nu, som jeg syntes den gør i mit sind - jeg kan slet ikke finde vej ud igen......

Hver morgen når uret ringer så kan jeg ikke komme op, det er som om min bladlusrygrad har taget overhånd, jeg kan virkelig ikke se nogen grund til at stå op kl. 7 når jeg alligevel er arbejdsløs - men jeg kan jo for pokker heller ikke bare ligge og sove længe hver dag - så er halvdelen af dagen jo gået før jeg kommer op og i min verden er tiden fra kl. 06.00 til kl. 12.00 den bedste tid på dagen........

I dag skal jeg ud og mysteryshoppe - og have skrevet en artikel færdig for min coaching buddy, lysten til begge dele er lig minus 0!

Jeg sover stadig med åbent vindue om natten men syntes at jeg sveder så enormt meget hver nat at jeg faktisk ikke sover særlig godt - hvordan pokker kan jeg svede så meget at jeg vågner pga. varmen når vinduet ud til står piv åben og det i nat har været minus 1 her hvor jeg bor?

I don't get it

Ingen kommentarer: