mandag den 10. januar 2011

Søvnløs..........

Nu har jeg ligget her i sengen i snart 3 timer og jeg kan bare ikke sove - FLOT!!

Efter at jeg havde skrevet sidst gik jeg i seng, men nu er klokken 01.05 og jeg kan stadig ikke sove.......jeg har ligget og tænkt på min dag i dag og min aften i går, på min pilgrimsvandring til april og på Norman.....

Jeg frygter at jeg ikke kan lade ham, Norman være når jeg går min pilgrimsvandring, at jeg vil komme til at kontakte ham igen, fordi jeg vil have denne her følelse af at han var "med mig" på sidste tur og så skal han selvfølgelig også være med mig på den næste tur.......altså rent tankemæssigt - men hvis jeg ikke går den tur og får ham ud af min krop, så tror jeg bare aldrig jeg får ham ud og væk.......

Hvor ville det være skønt hvis jeg kunne tale med ham, hvis vi kunne ringes ved en gang om ugen eller hver fjortnes dag og bare snakke, som venner - bare ham og jeg - jeg savner at snakke med ham. At tale med Norman er som at tale med Kunstmaleren, en person hvortil jeg kan sige alting uden at jeg behøver at føle at de dømmer mig.

Inden Norman tog afsted på sin pilgrimsvandring så talte vi sammen i telefonen et par gange, det var så hyggeligt og jeg savner det - jeg ville sådan ønske at han ville ringe og sige hej en dag, men jeg ved også godt inden i at det gør han ikke - og desuden så har han jo fået en plastik fantastisk kæreste på hvad, 20 år?

Ja ja - det er nok fordi jeg ligger her og har været på Karel Van Mander i går at jeg tænker sådan her, jeg skal ikke derind i meget meget lang tid og jeg må vist bare vænne mig til at Norman ikke savner mig på nogen punkter....

Øv :(

Godnat

Ingen kommentarer: