søndag den 2. januar 2011

Farvel Dating.dk & Parmoni.dk

Så har jeg taget det sidste skridt i at komme helt og aldeles væk væk og atter væk fra Norman - jeg har netop slettet min dating.dk profil og forsøgt at slette min Parmoni.dk profil, dét er så som om dét ikke helt kan lade sig gøre, i hvertfald gemmer de "slet profil" knappen temmelig godt - sikke noget fuskeri!

Anyway, har sendt et brev til deres kundeservice og så bliver min profil dér nok også slettet - jeg ved ikke om jeg har lyst til at have en datingprofil igen, men i så fald bliver det ikke på dating.dk.

Der har jeg været mange gange og deltage i mange rigtig gode fester og arrangementer men det er som om de er faldet af på den - for selv om priserne er billige, 19 kr for 7 dage så er det bare en fesen side med rigtig mange kværulanter som burde finde sig et chatforum i stedet for dating.dk - det er som om det er de samme mennesker der er derinde siden jeg oprettede min første profil i 2005 - det er det meget muligt også for jeg er her jo stadig :) Men det er på den lidt trælse måde - anyway, jeg betaler gerne noget mere for at få noget bedre - og noget hvor Norman ikke også har en profil!!

Min scor.dk profil beholder jeg dog, den havde jeg længe før han fik sko på! Basta.

Ingen kommentarer: