fredag den 7. januar 2011

Fredags Øl & Fredags Film :)

Når jeg nu ikke kom på en date og når jeg nu ikke skal på dates i den nærmeste fremtid - regner helt klart med at Troels fra Karel Van Mander er passe, anyway så må jeg jo lave en hyggelig aften for mig selv!

Og da jeg jo har flere års erfaring i at være alene ved jeg også hvad der trikker min krop og mit sind til at få det bedre - så jeg snuppede en lille lur på sofaen, i dagens anledning i kær omfagnelse af min dyne - fra barns ben har jeg lært fra min mor at dyner i stuen støver, så det er kun i sjældne øjeblikke at jeg tager dynen ind i stuen for at flette ben med den, sjældne aftner som i dag.

Jeg fik en lille lur og da jeg vågnede kværnede jeg tre appelsiner - havde trods alt fået en meget speciel frokost eller øhhh noget........før jeg lagde mig til at sove :)

Forældes pulversuppe i en uåbned pakke?? :) Gad godt vide hvor mange gange jeg har flyttet netop denne pakke!!

Jeg trode at man kunne koge små pastahorn i en elkoger.......det giver da god mening at de koges mens vandet koger men øhmmmmm de sad så fast i bunden og det tog mig rigtig rigtig lang tid at få dem ud igen! Bad idea!!

Så altså tre appelsiner, en dåse øl og nu til en af de forfærdelige Rekorderlig saftevands alkohols tam tam som jeg har tiloverst fra min fødselsdagsfest - jeg er overhoved IKKE til sådan noget sødt tam tam, men i mangel på alkohol så kan den da gå - men først når alt andet ER drukket!

Da min udlejer skulle have taget billeder af lejligheden orkede jeg ikke at tage min opvask - det er jo bestemt ikke en hemmelighed at jeg savner min opvaskemaskine fra Christianshavn mere end alt andet, jeg hader hader hader at tage opvasken, så hvad gør man? Joooe altså jeg ved ikke hvad man gør, men Deirdre-Ann  gør sådan her....... :)

Der var ikke mere plads under vasken..........haha!!

Og så lige et nystrøget viskestykke foran.........
Men det betyder at jeg stadig har beskidt og sikkert by now ildelugtenede opvask inde i min ovn......lysten til at vaske op er stadig ikke-eksisterende!!

Men jeg har fået købt batterier til min elskede røde radio!! Se her

6 Stk. batterier til 11,95,- for to - and I'm back on the FM wave!

Så kan der spilles igen :) Ananassen i forgrunden er af glas og fra Charlston i  South Carolina, dér er den et symbol på venskab og jeg fik den af min gamle lærerinde fra USA i 2005

I går da jeg var ude og gå en tur eller nej, jeg var ude og mysteryshoppe på Burger King så jeg dette på Rådhuspladsen....

En skør turist
HELT KLART så ved han ikke at duer også bliver kaldt flyvende rotter pga. alle deres bakterier - i så fald så stod han nok ikke lige sådan dér mens hans veninde tager billeder!!

*Yakkkkkk*

Nå men intet er jo så skidt at det ikke er godt for noget, det er bare svært altid at tænke sådan, men altså nu skriver Mads fra Ministeriet og vil gerne knalde, jeg er helt game - barberet mig med den billige lorteskraber i morges, dét var en af de udfordringer jeg ikke behøver flere af, syntes heller ikke min mis blev så glat som jeg plejer at få den - havde troet at det ville være Troels mellem mine ben i aften, en Mads med blyantspikken kan da også gå - til nøds..........selv om jeg ikke har nogle gode frække minder om ham, men i bund og grund når alt skæres fra så er sex bare sex - men kors hvor jeg savner en god solid tyk dillerdaller som feks. hos Ayal, Norman eller Kunstmaleren og som jeg havde troed at Troels også besad............

Bommer

På vej hjem fra byen så jeg det her - lidt grinagtigt


Enten er HT busserne altid forsinket eller ude af stand til at køre - men så pludselig holder de i køer så lange at de spærre trafikken!!

And more is coming!

Ingen kommentarer: