onsdag den 5. januar 2011

HUMORISTISKE Trafikkilder!!

Jeg har længe tænkt på at lave netop dette blogindlæg - så nu kommer det!
 - jeg får simpelhen de sjoveste hint eller søgeresultater på min blog, hvad folk dog ikke søger efter på nettet!!!

Her er hvad nogle af de trafkkilder som der er søgt efter på Google.dk og som har henvist til min blog i december måned 2010:

  1. parmoni
  2. netto julekort
  3. parmoni.dk
  4. sex og nøgenhed på caminon (Why????)
  5. udsalgsstart 2010
  6. dating forvirret
  7. hund er numsefikseret
  8. nytår karel
  9. nytårsarrangement 2010 natklub
  10. spansk film mellem dine ben
  11. deirdre ann blogspo
  12. narssasistisk
  13. deidre ann blogspot
  14. parmoni,dk,
  15. xsex
  16. "tissede i bukserne"
  17. nylonstrømper til mænd (Findes det???)
  18. 60 dage tilbage på computer
  19. "tine bryld" +december +2010
  20. bertelsen på caminoen virkeligt dårligt program (Sorry to say, men jeg er virkelig enig!!)
  21. billeder af ex kæreste
  22. caminoen berthelsen ligegyldigt (Enig!)
  23. dating gode mænd folk denmark
  24. frossen flæskesteg
  25. hader bertelsen på caminoen (Hader og Hader - ligegyldigt er nok et bedre ord)
  26. marc jacobs kondomer (Ja Tak! Sådan nogle har jeg! :)
  27. "dating" er helt ny her kikker lige lidt omkring
  28. kom til at klippe min hundehvalp i tissekonen (What? Hvordan i alverden kan det ske? Vil jeg vide det?)
  29. parkeringsbøde elgiganten (Kan man få det???)
  30. sovepose
  31. "op i numsen på mig"
  32. 1. søndag i advent 2010
  33. dating+skal man svare alle
  34. dating.dkprofil.
  35. deidre-ann blog
  36. dårlige oplevelser udlejere
  37. film happiness spansk film
  38. "dating" er helt ny her kikker lige lidt omkring
  39. fjern velourdug fra bukser
  40. gummihandskar
  41. hvem vil prutte mig i næsen (Øhhh......)

Godnat og Grin Godt!

Ingen kommentarer: