mandag den 31. januar 2011

Lorte Aften!

Okay - pisse lorte dag!! Og pisse lorte afslutning på en ellers god måned!

Først får jeg bekræftet fra Lejernes LO at jeg skal fraflytte senest 30. Maj........

Så ordnet jeg alting, køber sushi og laver hygge til min date, den famøse Troels fra Karel Van Mander skal komme - han starter med at komme ½ time forsent, kommer, spiser og skrider med den igen famøse undskyldning at hans p-skive (!) er ved at udløbe - en fucking mandag aften!!

Det er liiidt ligesom om jeg har hørt dén begrundelse for afkortelse af et møde før ikk!! (Norman om-igen!)

Så går jeg på nettet og sidder og læser alle aviserne, og da jeg ikke er kræsen så læser jeg altså alle lige fra Politiken, Jp, Stiften til Eb og Bt - på en af disse lorte afviser er der et billed af Norman som står og kysser sin plastik fantastisk kæreste, på 20 år!

Ja da, lad mig få det smidt offentligt i hoved og så lige på en dag hvor alting er bæ i stimer..........

Hvis jeg var i deres sko, ville jeg aldrig gå offentligt med sådan noget, den der lever skjult lever godt men nogle mennesker kan jo godt liden opmærksomheden som en sådan artikel med en 20 årig pige i g-string som score en 39 årig mand så absolut vil bringe.

What ever - i morgen starter en ny måned......

4 kommentarer:

Kathrine Henriksen sagde ...

Søde Du - jeg har hele tiden haft på fornemmelsen hvem Norman var og nu ved jeg det så 100%
Du skal overhoved ikke være ked af det, manden er jo forfærdelig, hvem stiller op i hans alder i BT af alle aviser hvor han står og renser tænder på en 20 årig. Han er jo helt åbenlyst medieglad og hver gang han er i medierne så gør han det utrolig dårligt, hvilket er utrolig dårligt for hans image men det kan han åbenbart ikke se.
Og at udtale at "jeg flytter hver gang jeg keder mig" viser jo også mangel på hjernefunktion, han syntes nok det lyder smart men det lyder jo rigtig kikset i andres øre, manden er rastløs og kan ikke finde ud af hvad han skal bruge sit liv og sine penge på, så han flytter lidt rundt og tror han kkan spare et par kroner i skat her og dér mens hele problemstillingen ligger i han ham selv, men det kan han ikke se fordi han selv nok mener han er sååå oplyst.
De to skal nok hygge sig sammen, hun er nem sex og lækker at vise frem, hun får easy money gennem ham, jeg syntes personligt det lyder som et rigtig godt forhold, to hjernedøde mennesker som får hinanden og du min søde pige, du får en langt langt bedre mand, vent du bare og se.
Guldet kommer til sidst, så op med humøret, du har ikke tabt, Norman har tabt, han ved det bare ikke endnu.
Knus fra en trofast læser

Deirdre-Ann sagde ...

Tak fordi du læser med. Jeg håber du har ret mht. guldet.... dét er i hvertfald en dejlig tanke at gemme inden i :)

LadyP sagde ...

Jeg lægger ikke særlig tit kommentar men dette her indlæg skriger på at jeg må sige min mening!!

jeg kan KUN give første kommentar ret, manden virker da helt blank!!
penge, magt og rigdom giver ingen mennesker ret til at behandle andre dårligt så det glæder mig at du har græd dine sidste tåre over sådan en tåbe som jeg læste i et andet indlæg.

hvad har den mand nogensinde udrettet som ikke har gavnet hans egen pengepung?? at være rig og berømt forpligter. du er ingen af delene men alligevel har du en grand masterplan for hvordan du vil hjælpe fattige i afrika, tibet.

tingene vender og en dag så er det dig som er på toppen og kan udrette mirakler for andre. og jeg vil glæde mig over at jeg får lov til at følge din vandring mod den dag så bliv endelig vedmed at skrive

Deirdre-Ann sagde ...

Tusind tak for jeres varme ord!

Jeg er OKAY nu :)