onsdag den 19. januar 2011

Hvad Er Det Man Siger....

.....after the sun comes the rain?

Eller noget i den retning......

Det ser desværre ud til at jeg skal flytte - igen igen igen igen og så lige igen senest 30. Maj 2011 :(

Jeg er så skuffet at jeg end ikke kan græde, hvorfor er det at der altid skal komme bæ efter en god dag? Jeg aner simpelhen ikke hvor jeg skal flytte hen, don't get me wrong, der er mange mange lejeboliger på marked men jeg var virkelig heldig da jeg fandt denne her lejlighed til 5000 kr pr. mdr. alt inklusiv - det er en skod lejlighed som har flere fejl og mangler end noget andet jeg nogensinde har set men den er ren og den er (var) min!
Min egen lejlighed i Århus koster kun 3000 kr alt inkl. pr. mdr og jeg kunne sagtens tage meget mere men der findes jo nogle love man skal følge og det gør jeg - men hvorfor er det så at jeg ikke kan finde sådan en lejlighed herovre? Jeg er en god lejer.....and trust me I know the wrong ones too!

Så hvis der sidder nogen derude og læser med, som har kendskab til en lejlighed i min prisklasse I KØBENHAVN, helst ikke Christianshavn men stadig, I'll take whatever I can get - så må I hjertens gerne sige til!

Ingen kommentarer: