mandag den 10. januar 2011

Filthy Mind!!

Jeg takker guderne for at tanker er uden beregning og for at ingen kan se mine tanker!!

Jeg er vågned op til en morgen med den største lyst til sex i mands minde og hvor er mændene så??? *ARggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg*

Jeg kørte ud til et postcenter for at hente min elskede Mulberry som er kommet tilbage fra en uvildig undersøgelse, på vej derud var det som om jeg pludselig blev ramt af en mur af sex - følelsen væltede indover mig og mine tanker piskede derud af - jeg kørte hele mit register af mandebekendtskaber igennem oppe i hoved og ærgede mig gul og grøn over at jeg bare ikke har ÉN ENESTE MAND i mit liv lige NU jeg kan ringe til og bede om sex!!

Ayal er i Miami, Troels fra Karel Van Mander er jo ude og væk, det samme er Norman og Kusntmaleren og Mads fra Ministeriet gider jeg virkelig ikke bruge tid på - selv om han efterhånden begynder at virke som en rigtig frækkert nu da jeg ikke har andre muligheder (!) Mine tanker har kørt og kørt og jeg er kommet helt frem til Charlie, en fyr jeg kendte tilbage i 2005 som "glemte" at fortælle mig at han boede med sin kæreste, nu bor han alene på Nørrebro hmmmmmmmmm

Han var fræk men......

Jammen altså jeg er helt til rotterne, har så meget lyst til sex at jeg sidder her og næsten skammer mig over mine tanker!!

Var inde og mysteryshoppe i 3 Mobil på Fisketorvet - dérinde er der en eksepdient som simpelhen var så piv fræk at jeg blev helt forlegen over at jeg stod og stirrede sådan på ham, så jeg prøvede at kikke ned på telefonen imens han fortalte - og telefoner siger mig nul og niks og pludselig blev jeg så bevist om at han lige havde spurgt mig om et spørgsmål og jeg bare stod dér og stirrede på hans hænder mens jeg tænkte på hvordan det mon ville føles at have dem til at klæde mig af og køre ned af min ryg.........DEIRDRE-ANN!!

Hans øjne var simpelhen så smukke og dejlige og jeg stod dér og smilede alt alt for meget i forhold til at jeg var ved at lave et mysterybesøg............jeg var liiiige ved at sige til ham at jeg simpelhen ikke kunne koncentrere mig fordi han var så lækker - 7-9-13 så gjore jeg det heldigvis ikke, jeg skyndte mig at sige at jeg ville tænke over det mens jeg storsmilende gik ud af butikken............manden må tror jeg var dybt mærkelig!! Men heller dét end at han kan læse mine tanker, for dé var ikke for børn!!

Århhh hvor gad jeg godt at have en mand lige nu.......... *suk* & *ØV!*

Ingen kommentarer: