mandag den 17. januar 2011

Fantastiske Mandag

Kl. er 09.11 og jeg har allerede trænet én time sammen med min coaching buddy - måske dét ikke lyder som det sejeste i verden, men taget i betragtning at jeg har ligget vågen siden kl. ca. 02.30 i nat så ER det faktisk ret sejt at jeg overhoved kom ud af sengen, fik vandred ca. 3 km gennem et morgenkoldt København og ind til fitness!

Vel hjemme igen har jeg spist sund morgenmad, som altid - ymer med ymerdryss (sådan noget grovt tørt noget) og taget mine to fiskeolie piller, tre Longo Vital piller og én jern tablet og så skulle jeg gerne kunne holde sygdommen fra døren og få kiloerne til at forlade maven og eventuelt flytte nordpå og slå sig ned på mine bryster! Ja tak til sidstnævnte!!

Jeg mangler bare at kvæle min lede opvask, at mysteryshoppe 6 steder og få et bad - så er dagens dont gjort..........

Badet kalder - HØJT!!

Ingen kommentarer: