lørdag den 22. januar 2011

Mit Bedste År Nogensinde!



Ohhh so so ready I am!!

Var oppe kl. 06.00 eller nej, dét er løgn, jeg var oppe kl. 06.40 men URET ringede kl. 06.00... :)

Jeg har været i bad og mit hår og mine krøller sidder bare perfekt, jeg har taget min fine nye stribet kjole på, de blå "smølfestrømpebukser" er nyvasked, undertrøjen er også blå og undertøjet er hudfarved fra MarieJo (my favorit) Neglene er postkasserøde og mine øjne lyser - åhh ja da dét her bliver en god dag!!

- eneste lille bitte mikro minus er at jeg ikke turde barberer min mis af frygt (og dyb respekt) for min livsfarlige ladyshaver, kunne ikke lige overskue en dag med ømme snittede skamlæber, så jeg kikkede bare på det orange gys og fnøs - og frydet mig over at jeg ikke skal være nøgen! (for benene trænger også i skrigende grad!)

Og så har jeg ikke været på toilet! Plejer hver dag når jeg har spist morgenmad, havregrød i dag, at vente cirka 15 til 30 minutter så kommer det hele helt automatisk men ak, ikke denne morgen og det skyldes helt klart at jeg er lidt spændt i min krop og så går der altid kiks i min mavemorgenrutine!

Håber der er mere end ét toilet der hvor vi skal være.......!!

Ingen kommentarer: