tirsdag den 11. januar 2011

Kold Tirsdag

I dag er det knagende koldt - både udenfor og indenfor i min lille lejlighed *Prrrrrrrrrrrr*

Jeg tror jeg stadig er i søvnunderskud efter weekenden, måske ikke søvn underskud, men korrekt søvnmønsterunderskud, når jeg gaber så er det lige så tårene springer i øjene!

Jeg lå her til morgen og tænkte på gårsdagens elendige knald, som jeg nu har ført ind i min "fuck liste", ej Deidre-Ann dét lyder bare ikke særlig charmerende.........faktisk hedder det bare "Fyre jeg frivilligt har haft sex med" og så kommer de nedenunder - anyway Hans Jensen (!) er nu ført til protokol!

På den liste er der godt nok langt op til nogen som var lækkre i mine øjne og endnu længere op til hvornår jeg har haft en som var decideret god i sengen!




Senere - meget senere......kl. 12.16


Da jeg havde skrevet sidst gik jeg på toilet, og jeg fik simpelhen så enormt ondt i maven!! Du drømmer ikke om hvor ondt det gjore! Jeg blev nød til at slukke computeren og lægge mig på sofaen for at kunne trække vejret normalt!

Jeg blev helt forskrækket - jeg har ikke haft analsex i flere måneder og alligevel var det som om hele min numse og mine tarme blev drejet rundt, hold nu OP hvor gjore det ond! Jeg fik helt tåre i øjene af smerte.....!!

Puha.....dét har jeg aldrig prøvede før på den måde og Kære Hr. Gud, hvis det er din straf for at jeg skrev at du sucks så skal du bare vide at jeg syntes du sucks endnu mere nu! Ha!

Anyway, back til hvor jeg kom fra før, lige nu sidder jeg i min coaching buddys total fancy kontorlokaler inde i midten af København - SÅ POSH! I'm truly impressed!

Hun har sorte skriveborde, hvide læder kontorstole og helt hvide mac computere til alle - det her er for mit vedkommen første gang jeg sidder og skriver ved en mac - hun siger at jeg skal passe på for man bliver afhængig af en mac men so far er jeg altså ikke imponeret - skærmen skifter farve nuancer hele tiden og flytter jeg musen så ryger alle skærmbilleder op i et hjørne - mega irriterende og så er tastaturet ret lille, men det som er sjovt er at det er første gang jeg ser min bloggerskærm på én side...... *fnis* ja ja jeg ved at min gamle computer er dårlig men det er først lige nu gået op for mig hvor dårlig den egentlig er!!

Når jeg sidder her så laver hendes computer også stavekontrol på alt det jeg skriver, hvilket så lige minder mig om at jeg åbenbart tit har små slå og stavefejl i mine blogindlæg! Doooooo!!

Der kommer en rød stiplet linje under alle de ord jeg skriver som er forkerte  - hvilket egentlig også er riiimelig irriterende for det hæmmer min frie skrivelyst hvor jeg bare skriver derud af med ti fingre!

Min coaching buddy har lige nu møde med en kendt fotograf, jeg blev liiige en kende benovet da jeg så ham - han er britisk men på besøg i København i dag, du ved, det er en af de der mænd man har læst om og nu sidder han 3 meter fra mig.....!!

De sidder og taler engelsk sammen og selv om det ikke er pænt at skrive så er jeg virkelig overrasket over hvor dårlig engelsk min coaching buddy taler! Jeg mener, hun er så tjekket, går i det mest tjekket tøj og har de fedeste kontorlokaler jeg længe har set, bor i en lejlighed indrettet af en indretnings arkitekt og lever i bund og grund på mange punkter et liv som jeg gerne ville leve - feks. tager hun til modeuge i New York i februar og så skal hun da også lige til New York i april.......jeg har sidst været ude at rejse i 2008!!

Men når hun så åbner munden........og taler engelsk.......eller prøver at tale engelsk........jeg er rystet!!


Føler mig lige pludselig som verdens mest seje person - JEG taler flydene amerikaner engelsk med sydstats accent og jeg er darn proud of it! Jeg kan høre at hun klundre afsted med helt basale engelske ord og så prøver hun at sige dem på dansk......med engelsk accent......aiiiiii det er som at høre Anders Fogh Rasmussen tale til et NATO møde på hans skoleengelsk!!

Det er bare IKKE okay at være et offentlig ansigt som Anders Fogh Rasmussen og på en måde repræsenterer Danmark og så taler så råddent engelsk - han burde tvinges til at lære sproget flydene ligesom de kongelig har lært dansk flydenen (minus Prins Henrik)

Men at høre min veninde sidde og tale så skidt engelsk gør mig helt befippet, dén havde jeg ikke lige set komme!

Jeg takker den ægte Deirdre-Ann Roberts på nogle af 70 for at skælde og smælde på mig da jeg var yngre så jeg til sidst mestrede det amerikanske sprog til UG med kryds og slange - Tak Kære Dee! :)

Men altså tilbage til i går....

Da ham Hans Jensen alias den stinkende lange tynde mand som på vej ud af døren sagde: Det har må vi gøre igen snart............øhhhhhhh NOT jeg ved da godt at fra hans vinkel af så har han scoret guld ved at havne i sengen med mig! Mens jeg scoret hmmmm tænker på et mineral uden værdi.......kul? Naaaa for dyrt.......sten? Naaaaaa sten laves til grus og har også en værdi......

Jeg ved ikke lige hvad jeg scoret, noget jeg i hvertfald ikke behøver at score igen, ever!

Da vi lå inde i sengen skræmte han faktisk the living shit ud af mig, jeg blev virkelig oprigtig bange for ham i 1 minut - og puha - jeg er ikke typen som elsker at blive bange for når jeg bliver rigtig rigtig bange så står der bare "FLUGT FLUGT FLUGT"  i mine øjne!!

Han siger, mens vi ligger nøgen i min seng og jeg ligger og tænker over at jeg skal til at skifte sengetøj - igen igen - så siger han pludselig, den lange stinkende klamme mand: Det er så tit når man ligger nøgen i sengen at nogle mænd bliver psykopater og kvæler kvinderne........!!

Mit hoved røg 30 cm tilbage og jeg kikkede på ham mens jeg kunne mærke hele min krop stivne, jeg tænkte på at min nabo er så døv at hun ikke vil kunne høre mig skrige, vinduerne kan ikke åbnes indefra i soveværelset, jeg vidste at jeg ikke ville kunne komme forbi ham og ud i gangen til hoveddøren.......jeg tænkte på at min peberspray ligger i sengebordet men han lå tættest på så den var også afskåret for mig.........alle de her crazy tanker lå jeg og tænkte på i 60 sekunder mens jeg prøvede på ikke at vise at jeg blev sindssyg bange for ham!

4 minutter senere havde jeg vippet ham ud af døren! Sindssyge fuck - hvad er dog det for noget lort at sige ?

Her trode jeg at jeg skulle have et godt knald og så ender jeg med en psykopatisk mand som  har så lille en pik at kondomen svupper omkring den!

Er det her en lærerestreg til mig?

Min coaching buddy fik en sms lige inden fotografen kom fra en anden kendt fotograf som kommer til København om ca. 7 dage og skal bo på Hilton (!) han tilbød at betale en taxa for hende hvis hun ville kikke forbi og spise aftensmad med ham.........og dét blev hun foraget over, fordi hvis hun tog imod en taxa så ville det være som at han købte hende......sådan ser jeg det bare slet ikke, jeg ser det som at hvis hun lader ham betale så har hun stadig sine penge i lommen og så tilbød han det jo selv, det er jo ikke hende der bad ham om at betale......

Det er sjovt hvor forskellige mennesker er - jeg må virkelig til at knalde folk i et højre luftlag end ham her Henrik Jensen - ikke at det er garanti for god sex, men mon ikke deres kendskab til begrebet "hygiejne" er større??


Sidder og henter information fra min facebook til noget jeg skal lave for min coaching buddy, min veninde i USA er kærester med chef fotografen for franske Vouge, så hun har sendt mig en mail på facebook - på denne her computer er der åbenbart en eller anden chick som har gemt sin facebook login...........*ups*...... jeg "kom til" at logge ind og kikke på hendes profil.........*fnis*........det er selvfølgelig ikke pænt gjort men come on, slet da dine fodspor efter dig!

Når mine søskende eller veninder har brugt min computer så logger jeg aldrig ind på deres kontoer men det her var lidt for fristende, men den var mega kedelig og når man ikke kender folk så er det jo ret ligegyldigt at sidde og snage i deres ting og billeder......så out igen, men sådan kan jeg ÅBENBART også være......hmmm mit nye jeg - do I like it?

Jeg har forresten tænkt på noget mht. facebook, jeg bruger jo ikke rigtig min side mere, dvs. jeg bruger den men mest til at kikke på andre - andre kan ikke kikke på min - men jeg kan se at der er kommet en eller anden ny dille med at folk via deres Iphone (som jeg ikke har, jeg har en Sony Ericsson Cyber Shot C510) anyway, folk skriver via deres Iphone hvor de er, feks. Noam Halby: At studie Glæsner......

But why?

Hvorfor vil man dog gøre mere opmærksom på hvor man er end højst nødvendigt? Det er da lige til at få en stalker af.......og er der noget som skræmmer mig som 6'er så er det sikkerhed og tanken om at den ikke eksisterer og tanken om at folk vil mig noget ondt - og tanken om at jeg selv måske er et ondt menneske, hvilket også er grunden til at det slog mig så hårdt da Norman sagde at jeg var en stalker......det vil jeg bare aldrig være og jeg ville aldrig stalke nogen, seriøst, hvorfor skulle jeg dog gøre andre ondt?

Gik lige over til garderoben og hentede min jakke, syntes her er lidt koldt og jeg er jo lidt en frossenpind, ham den kendte fotograf har en sort dunjakke lidt ligesom min, den hang ved siden af min og så så jeg at der var sat sort gaffatape på jakken!! Som om der har været et hul......

Okay exchause me, berømt eller ej, hvis du har huller i dit tøj så få det lappet - ordentligt!!

Sarte mig!





(Senere kl. 13.21)

Sidder og venter på at min coaching buddy bliver færdig med hendes dårlige-engelsk møde med ham fotografen så vi kan få frokost - så jeg logget ind på scor.dk for at se om der var noget bedre end ham i går, det kan der jo næsten KUN være!!

Jeg tjekkede selvfølgelig dem som har kikket på min profil og ................Norman af alle mennesker var for det første online og dernæst har han kikket på min profil........why? Arghhh don't make this so hard on me!

Hvorfor kikker han på min profil? Jeg fik såååå meget lyst til at sende ham et screendump (Mod Norman skal man altid havde beviserne i orden!) og skrive hvorfor men det ville bare været endnu en mail/sms som ville hænge i luften uden svar.... :(

Ingen kommentarer: