torsdag den 27. januar 2011

Regnskab *Gab*

Eller faktisk så er regnskab for mig ikke *gab gab* - det er lidt tung ment jeg kan faktisk godt lide det, dels kan jeg lide at sætte ting i orden, sætte papirene efter dato og i korrekt rækkefølge så det er nemmere for min revisore at lave mit regnskab - dernæst så er det skønt nu da bedrolleren under sengen er tømt for papir og de alle sidder i mapperne, på ræd og række! Me Like!

Begyndelsen!

The End!
De turkis grønne ringbind er fra 2010 og de pinke ringbind er for 2011 - nu er alt sat i orden, klipset, overstreget osv. Det er bare skønt at have det over and done - men kors hvor var det hårdt at kikke alle tingene fra gården igennem!

Dér har jeg brugt seriøst mange mange mange penge i 2010!!

Blot for at modtage et brev fra min advokat her for få minutter siden om at min ex-lejer har fået udsættelse fra Retten i Viborg frem til 24. Februar 2011...........hvor er det fucking typisk at sådan en slags mennesker end ikke med hjælp fra en offentlig betalt advokat kan overholde én eneste simpel dato!! Hun er jo helt ude i hampen og aner tydeligvis ikke hvad hun skal gøre for at bevise sin "uskyld" - som jo så ikke eksisterer!!

Anyway, jeg vil ikke tænke for meget på det, sket er sket og jeg kan ikke skrue tiden tilbage - selv hvis jeg kunne så ved jeg ikke om jeg ville, alle de ting jeg har opleved i mit liv har været med til at gøre mig til den person jeg er i dag, og bottom line - jeg er faktsik ganske godt tilfreds med hvem jeg er, det er noget jeg er blevet - det er bestemt ikke noget jeg altid har været!

Men selv når jeg tænker tilbage på alle mobberierne i folkeskolen, alle de tæv jeg har fået, min gudfar, voldtægten, gården, kunstmaleren, Charlie, Norman, USA, England, Bilka, Pilgrimsvandring, København, Mindjuice Osv. alle de ting, alle de steder og alle de personer har været med til at skabe mig til den person jeg er i dag - ja der er ting jeg gerne havde været foruden eller havde håndteret på andre måder men når jeg sidder her i dag og kikker tilbage, så tænker jeg på mit nye mantra: "Du får aldrig mere end du kan klare...." Ergo må Hr. Gud syntes jeg er pokkers stærk! :)

Det eneste jeg mangler er at tage kopier af ALLE mine bon'er - ja grin du bare, men det er vigtigt at opbevare sine bon'er i min. 2 år og intet bonpapir er laved til at holde i 2 år, ergo tager jeg en kopi af alle mine boner på forbrugsgoder, dvs. alt undtagen mad og klipser bonen på, sætter dem i alfabetisk orden i et ringbind og beholder dem dér indtil der er gået 3 år - så kan jeg altid reklamerer hvis der er det mindste og jeg reklamerer gerne, for Købeloven er en af de få love jeg kan uden ad!

Jeg fandt forresten også et gammel matrikelkort over gården - fra 1937!


Matrikelkort over gården

Stemplet 13. Sep. 1937

Og stemplet igen i 1948, gad vide om gården blev handlet dér igen?

Om lidt vil jeg hoppe i træningstøjet og smutte til fitness og i morgen står den på affaldskørsel i Roskilde........nåe ja og så må vi jo se om Troels fra Karel Van Mander ringer.......

Ingen kommentarer: